[verwijderd] Sorry, kon het niet laten π€£ Mijn favoriete topic van zp! Kom maar op met alle vreselijke namen π
Meg Oja, dit is ook een van mijn favo topics! Ik had laatst een bestelling van Teja. Misschien niet de meest afschuwelijke naam.. maar wel een afschuwelijke schrijfwijze :S
[verwijderd] Ik heb hem al eerder genoemd maar kan het niet laten hem weer te noemen, vader Marcel met zoon Marcello en dochter Marcella (jammer dat moeder geen Lola heet dat het dit plaatje compleet gemaakt).
Flamingooo Mamachantal Fhayenne Wat doet die H daar nou weer tussenπΆ Ik dacht Γ©cht dat deze naam niet nog lelijker kon... ...verkeerd gedacht π
[verwijderd] Elise75 Djanghis Dat komt van Djanghis Khan. Zijn vele schrijfwijzen van Djenghis Djenghiz Djengiz Djangiz Etc, etc.... Je moet er van houden π
nizzie86 Een vriendin meldde me laatst dat ze dΓ© naam voor onze nog ongeboren dochter had gevonden: Ansjelien. ππΌ
Soturi nizzie86 Een vriendin meldde me laatst dat ze dΓ© naam voor onze nog ongeboren dochter had gevonden: Ansjelien. ππΌ Ja, prachtig! Volgens mij heb ik dΓ© naam gevonden. @nizzie86 vind je vast niet erg he? ππ
Flamingooo nizzie86 Een vriendin meldde me laatst dat ze dΓ© naam voor onze nog ongeboren dochter had gevonden: Ansjelien. ππΌ Ik zou het houden bij de naam die jullie in gedachte hebben ππ§‘
Mary Op mijn werk ben ik ooit een Qwerty tegen gekomen. Vraag me nog altijd af of dat kind soms op een toetsenbord is verwekt?