Lovely83 [verwijderd] ik vraag mij dan vooral af, wat voor kindje het is. Onze oudste dochter heet Nana, ze is getint met een enorme bos krullen dus een echte Afrikaanse naam uit het land van haar vader past echt perfect bij haar.
Manque Liekje81 Ik vind het woord 'afgrijselijk' voor een kindernaam op zichzelf al overdreven en lomp. Zeker als het, zoals in jouw geval, over het verschil tussen f en ph gaat. Zou me er niet al te veel van aan trekken hoor.
[verwijderd] Lovely83 wat een mooie naam! Nu ben ik stiekem ook wel benieuwd naar de namen van je andere kindjes. Hebben die ook Afrikaanse namen?
Lovely83 [verwijderd] De jongste heet Norah, een Arabische naam wat ook weer meer bij haar uiterlijk past. Deoudste wil niet dat ik zijn naam plaats of een foto online π. Hij heeft overigens een zuid Amerikaanse naam. Zijn biologische vader komt uit BraziliΓ«. Echter zou hij wel een andere naam willen omdat hij zijn biologische vader niet kent en er ook niks mee heeft qua gevoel. Mijn man heeft voor hem gezorgd sinds hij een maand oud was, hij voelt zich dan ook Sudanees.
[verwijderd] smax Ik heb een vriendje gehad die Vincent heet. Hij noemde zichzelf altijd Vinnie de Vinvis π€¨ Ach...het heeft tussen ons niet heel lang geduurd, spreekt bijna voor zich... π
[verwijderd] Ik heb er vandaag weer een paar gehoord. Maar ik kan ze niet onthouden π die willekeurig gekozen letters door elkaar blijft gewoon niet plakken.