[verwijderd] [verwijderd] Sparkayla (bij Catfish) Catfish is echt een fantastische bron voor opmerkelijke namen. π Vandaag hebben we: Spechel. Spreek uit als Special.
[verwijderd] Pietje1987 geen idee! Toen de aflevering begon dacht ik dat het een online nickname was maar het bleek haar echte naam te zijn.
Sevenof9 [verwijderd] ooooh we hebben toch wel door Otje geleerd dat Tos gewoon een naam is! Nooit zeggen dat het geen naam is of een rare naam, komen alleen maar problemen van! Ik vind het wel heel leuk eigenlijkπ
[verwijderd] Sevenof9 ik kende het helemaal niet! Zeg niet dat het geen naam is hoor, maar ik kan er gewoon niet aan wennen. Ik zit wekelijks in de wachtkamer van ons gezondheidscentrum te staren naar posters van Jos heeft een Tos dus daar associeer ik het mee
Sevenof9 [verwijderd] hoe kan een boekenwurm als jij dat nou niet kennen!π Snel gaan lezen hoor, nooit te laat om mee te beginnen π
[verwijderd] Sevenof9 ja dat vraag ik me nu ook af π€π Volgens mij is Otje echt de enige van Annie die ik niet heb verslonden vroeger.
Sevenof9 [verwijderd] Ik zal eerlijk zeggen dat ik als kind wel de tv serie keek (die heel leuk is en die ik stiekem een paar maanden terug weer heb gekeken), maar het boek ook pas heb gelezen toen ik het aan de kinderen ging voorlezen.
Meca Sevenof9 Is daar een serie van? Wat leuk. Heb een half jaar geleden het boek gelezen met mijn middelste. Wel leuk om nu de serie dan te kijken.
Nescio [verwijderd] haha zo heet de dochter van mijn voormalige baas ook. Pebbles en dan zo'n super Vlaamse achternaam π
Ysabella [verwijderd] eerlijk gezegd vind ik het geen vreselijke naam alleen in Engeland/Amerika word ze geroepen als Kiezelstenen. π
[verwijderd] Rietjesbeker ze hebben ook nog een S.terre en een L.ola, dus ik snap niet helemaal wat die er tussen doet π€