Vulpen Nou ja, Storm, Donder, wat is het verschil? Ik zou m'n kind zelf niet zo noemen maar echt erg vind ik 'm ook niet. Wel in combinatie met die achternaam trouwens đŦ
[verwijderd] Vulpen Pimpelmeesje Wanneer je kijkt naar donderen als onweer snap ik de vergelijking met storm wel, (vind ik het nog steeds niet mooi, maar dat is smaak), maar ik associeer het vooral met donder op, en dan vind ik het een ander verhaal.
Pimpelmeesje Ik vind t ook wel meevallen eigenlijk. Ik vind het wel een beetje de goden verzoeken, net als Storm. Maar ik heb dan ook een hele blije hond genaamd Joy đ dus ik ben bijgelovig als het gaat om namen.
[verwijderd] Cactusje ja precies! Ik heb er zoveel negatieve associaties bij, meer dan ik bij een andere weer-gerelateerde naam zou hebben. Het lijkt me nogal pestgevoelig.
Cactusje [verwijderd] Ik kan er ook niks positiefs bij bedenken eigenlijk. Het is gewoon een negatief woord.
Rietjesbeker Pimpelmeesje zolang het een baby of klein kind is. Maar zo'n jochie wordt ook groot en volwassen en dan heet hij nog steeds zo...
Nescio [verwijderd] in combinatie met de achternaam, nee nee. Maar verder vind ik het net zo'n naam als Storm, Wolf... apart, maar niet heel lelijk. Ik vind Splinter, Spijker of Gras erger...
Cactusje Gister op het cb werd de naam gevraagd van een baby met Poolse ouders, Willem Alexander zei de vader vol trots. Natuurlijk niet een heel opmerkelijke naam, maar voor het eerst dat ik een Nederlandse naam hoor bij Poolse ouders, en dan ook nog die van de koning.
Nescio Leopold. Op zich geen rare naam maar gezien het beladen verleden van de Belgische koning toch een beetje apart anno 2020.
Rietjesbeker Nick cannon (de ex van Mariah Carey) heeft een dochter: Powerful Queen Cannon. Ik snap wel een beetje waar het vandaan komt (denk ik), maar ze heet nu dus wel gewoon Krachtig Koningin Kanon. En dan maakt de combi voor en achternaam het wel af...
sjorsje Rietjesbeker ik had er dan voor gekozen om de namen om te draaien: Koningin Krachtig Kanon, haha.
[verwijderd] Lumihiutale ja echt! https://www.viva.nl/stijl-en-update/opvallende-namen-florentijn-hofman/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1610897922