[verwijderd] Soturi ik ook niet hoor π Maar als ik me verveel wil ik er nog wel eens doorheen scrollen. Het onderwerp nu was lange babynamen met een y dus dan weet je wel wat te verwachten π
[verwijderd] sjorsje ik vind dat dus echt een superleuke naam π Heb wel het idee dat ik de enige ben hoor, als ik de reacties overal lees..
Madeliefje06 [verwijderd] Mint van Leeuwen is het! Achternaam van haar vriend. Ik vind Minte heel leuk. Mint wat minder
[verwijderd] Louelle81 ja echt.. Ook de combinatie met de achternaam, hij zou maar van de brug af donderen zeg π€
Louelle81 [verwijderd] Echt hoe komen ze erop!!! Heel zielig voor kind. Checkte net ff de comments. En mensen durven gewoon echt te zeggen dat het een leuke naam isπ«π«
Nescio [verwijderd] in combinatie met de achternaam, nee nee. Maar verder vind ik het net zo'n naam als Storm, Wolf... apart, maar niet heel lelijk. Ik vind Splinter, Spijker of Gras erger...
Vulpen Nou ja, Storm, Donder, wat is het verschil? Ik zou m'n kind zelf niet zo noemen maar echt erg vind ik 'm ook niet. Wel in combinatie met die achternaam trouwens π¬
[verwijderd] Vulpen Pimpelmeesje Wanneer je kijkt naar donderen als onweer snap ik de vergelijking met storm wel, (vind ik het nog steeds niet mooi, maar dat is smaak), maar ik associeer het vooral met donder op, en dan vind ik het een ander verhaal.