[verwijderd] Nescio Mooi! Broek en blouse houden! Ik vind het blauwe vest en het groene vest er mooi bij. Het grijze vest vind ik (in deze combinatie) wat saai.
Nescio [verwijderd] zou je een andere bestemming zien voor dit grijze vest? Het is ook zo'n item dat slecht combineert met wat ik al heb. Jammer, want het is verder wel een mooi ding.
June Mooie blouse. Maar wel de voorkant in je broek stoppen. Zeker als je er een korter vest op draagt.
Nescio June de achterkant van deze blouse is een stuk langer, dan gaat deze regel niet op denk? Het is ook meer een tuniek dan een blouse. De vesten zijn allemaal langer. Ter illustratie: dit is ongeveer het model (ik vind de mijne niet meer terug, maar dan heb je een idee): https://www2.hm.com/nl_be/productpage.0923758001.html
June Nescio als je er een lang vest op draagt ziet niemand dat de achterkant langer is toch? Als het een tuniek is zou ik hem รณf korter (laten) maken รณf weg. Deze lengte doet je geen goed. Het blauwe vest houden.
[verwijderd] Nescio Ik zou er zelf een topje dat redelijk nauw aansluit onder dragen. En dan wel gewoon op een skinny broek zoals deze.
Nescio June nee dat is waar, maar dan krijg je zo'n raar effect denk ik. Ga het nu even testen. Waarom doet deze lengte me geen goed? Ik heb genoeg andere kortere blousjes, vond deze lengte juist wel een keer leuk.
[verwijderd] Nescio Hoewel ik de blouse nu niet iets te strak in de broek vind zitten, vind ik dit wel leuker. ๐๐ป