Lovely83 Ysabella 😂 met korte rok zou ik dat ook hebben hoor, maar deze is ruim over de knie en volgens mij best warm. Iets dikkere panty zou ook kunnen, maar bijvoorbeeld 50 denier zou ik te dik vinden voor hieronder.
iMoeder Ysabella Ik ook. Gelukkig heeft Ali daar een perfecte oplossing voor; Ziet er uit als een hippe 15 den panty, van binnen stiekem een warm vachtje. 😆
Hopsatee En voor wat voor kleur laarzen/boots zouden jullie gaan? Naast bruin van @Bloem? (Was ook mijn eerste gedachte)
Hopsatee [verwijderd] Ja ik was zelf aan het neigen naar cognac of chocolade. Zwart twijfelde ik over...
Ysabella Hopsatee echt?😱 Ik ben een ontzettende koukleum. Mijn moeder woonde in Portugal en daar was ik toen erg vaak en in de zomer met 30 a 35 graden kreeg ik kippenvel door de ‘kou’ als er een briesje langs kwam. 🤐
Hopsatee Ysabella Haha ben ik ook hoor! Maar lange rok met een dunne panty trek ik dan wel. Na ja, ik ga er niet het bos mee in 🤣
Hopsatee Ik zag dit en vond dat heel leuk. Maar ik twijfelde of het bij deze kleur ook kan (maar ja ik vond Taupe zo leuk haha)
Hopsatee Marshmallow Thanks! Ik zag hem op Instagram bij een collega die ik volgde. Haha ik ben geinfluenced 😛
Madeliefje06 Ik ben ook geïnfluenced. Maar ik kon natuurlijk niet wachten tot hij op voorraad is, dus bij een andere winkel iets vergelijkbaars besteld. Ben benieuwd!