Ysabella Ik ben vergeten om op start ommetje te klikken terwijl ik alweer een uur heb gewandeld. 🤦🏼♀️
Sevenof9 Jaa leuk ik doe ook mee. Ik wandel al elke dag, nu alleen onthouden om in de app aan te geven dat ik ga wandelen. Ik zie nu dat een ommetje standaard 20 minuten duurt, terwijl ik meestal veel langer ga wandelen. Registreert hij dat dan niet? Flauw!!
Toch6 laptop aangezet zodat ik foto's kan overzetten naar de externe harde schijf en zo ruimte krijg op mn telefoon voor de app haha
Aries Ik zit nog even in quarantaine tot hopelijk de negatieve test, dan ga ik hem ook eens downloaden. 🙂
June Marshmallow jawel. Je krijgt extra xp als je langer dan 20 minuten loopt. Je kan ook de wandeling opdelen in secties van 20 minuten.
Sevenof9 June ik heb een uur gelopen en gewoon 5 xp gekregen. Ik heb ook geen zin om tijdens de wandeling steeds na 20 minuten in die app te moeten. Dat vind ik echt een nadeel.
Toch6 Hij staat erop. Maar hij telt dus alleen als je "ommetje" activeert en niet totaal aantal stappen per dag?
[verwijderd] Kan je de app ook aanzetten en dan gaan fietsen? 🤔🤭 Want dan red ik het wel om mee te doen...