[verwijderd] Rietjesbeker Ik kan serieus geen derde verzinnen.. elke keer als ik iets bedenk dan bedenk ik daarna wel 3 redenen waarom het toch niet zo is. Ik vind mezelf echt niet lelijk, maar om mijzelf als mooi te omschrijven is toch wel een brug te ver merk ik. Ik ga erover nadenken ๐ค
Tantetil [verwijderd] ik vind je een plaatje hoor, zulke mooie ogen (die had je al) en een schattig neusje.
Jules [verwijderd] Ik vind het ook echt lastig hoor, maar ik moet zeggen dat ik het 10 jaar geleden makkelijker had gevonden (Ik ben nu 43 jaar).
Vulpen Louelle81 Ik vind 3 nog best bescheiden eigenlijk! Bij 7 heb je nog wat uitdaging, maar ik denk toch dat dat niet te ambitieus zou moeten zijn. Wie durft? ๐ Tantetil O! Wauw. Nee, mijn vrouw heeft beide kindjes gedragen.
June Mijn mond mijn ogen mijn wimpers ik kan goed analyseren ik kan dingen van verschillende stanpunten bekijken. Ik ben een kritische denker.
Nescio Leuk topic! Uiterlijk: -mijn wenkbrauwen -mijn mond -mijn figuur Innerlijk: -scherpzinnig en oplettend -empathisch, soms te -creatief
[verwijderd] Uiterlijk: mooie lange benen wenkbrouwen mijn haar mijn ogen als ik lach mijn figuur lange vingers vingernagels mijn tanden (heel mooi recht, maar nooit een beugel gehad, dus niet perfect recht, wat het heel eigen maakt) mijn tatoeages. Mooi en stijlvol. Bonus: ik heb nog eens goed naar mijn navel gekeken en die is ook best mooi! ๐ Innelijk: mijn humor (ik moet zelf in ieder geval vaak heel erg om mijn eigen grapjes lachen ๐) empathisch en betrokken ik kan goed luisteren technisch inzicht analytisch kritisch door de combinatie van goed kunnen luisteren en analytisch kan ik ook goed bemiddelen zorgzaam doorzettingsvermogen enthousiast trouw/loyaal ik ben heel sociaal en ik ben gewoon hartstikke lief! (Ja, ik kan best tellen, maar tot mijn grote vreugde lepelde ik dit zo op! Dat was tien jaar geleden wel anders geweest! Ben zo trots op hoe ik mijzelf de afgelopen jaren in mijn therapie ontwikkeld heb!)
June [verwijderd] super mooi janna. Ik ben er trots op dat ik nu met een coach aan mezelf aan het werk ben. En op mijn voeten. Ik heb echt mooie voeten. Geen gekke bobbels of eelt. Tenen niet te lang. Mooie nagels en ze zijn een mooi maatje 37.
Vulpen [verwijderd] Bonus: ik heb nog eens goed naar mijn navel gekeken en die is ook best mooi! ๐ ๐คฃ
Nescio @[verwijderd] fantastisch dit. ๐ฅณ Ik voeg nog even iets toe: ik ben ook zeer blij met mijn handen en nagels. Ze zijn gezond, mooi van kleur en ik heb nooit een manicure nodig. En mijn oren. Die mogen ook gezien worden.