[verwijderd] (Robbie’s gegevens kloppen niet. Dit was een proefdruk.) Robbies kaartje heeft mijn vriend gemaakt. Die van Rémy komt van een website.
Kipsate Wij hebben dan wel geen geboortekaartjes gedaan maar ik wilde deze wel even delen. Als ik dan een kaartje had gedaan dan had ik deze tekst erop gezet. Dit is het kleine vuistje van onze oudste ♥️
Hopsatee Kipsate Deze heb ik in een lijstje op de babykamer staan. Nou ja had, hij is nu een peuter haha
[verwijderd] Voor zoon hadden we zwart-wit en voor dochter wat kleuriger. Die van dochter is eigenlijk helemaal niet mijn smaak, maar toch vond ik hem erg leuk! Man vond het ook leuk, dus waren we er snel uit. Weg
Marshmallow Deze voor oudste, ontworpen door mijn vader. Misschien niet zo mooi, maar wel waardevol. Omdat hij het heeft gemaakt. Tekst in de binnenkant bedacht door mijn beste vriendin! En die voor onze dochter, geen ontwerp maar van een site. Versje ergens op pinterest gevonden.
Tantetil Ik ging even in mijn Google foto's zoeken of ik een foto heb van de binnenkant van het kaartje, want anders moet ik naar boven lopen, maar niet van het echte kaartje. Wel dit proefkaartje, toen we nog een andere naam in gedachte hadden en ik uitging van een gunstige bevallingsdatum haha ( en ik nog op zp zat)