Mary Cowgirl80 Ja ideaal de museumkaart! Weet niet of je er al vaker geweest bent, maar in de woonwijk naast Archeon parkeer je gratis en sta je nog dichterbij de entree dan dat je op hun parkeerterrein staat.
Elise75 Wij gaan maar de dierentuin, schaatsen, ze gaat uit logeren en in Amersfoort naar een evenementen in de verkeerstuin, naast het station. https://www.facebook.com/events/330575677733754/?ti=as
[verwijderd] Luenlana wij gaan ook naar het ijssculpuurturen festival in Zwolle. Gisteren kaarten besteld. Verder nog een dagje naar het openluchtmuseum Arnhem, dagje zwembad, naar het bos en leuke knutselideeën op pinterest gevonden voor de kinderen. Zelf gaan we nog met vrienden sushi eten en een keer meedoen met de pubquize. Ik heb echt heel veel zin in de vakantie 😊.
1981mama Bij Pathé bioscopen draait er geloof ik een paw patrol film. Verder gaat de oudste uit logeren 2x . Onze AH heeft een ijsbaantje Ik overwoog het winterspektakel (ofzo) in de RAI maar dat is wat te veel voor mijn peuter
Huggybird Ik heb nog helemaal niets op de planning staan, en dat bevalt me prima na 7 weken gekkenhuis op mijn werk.....
Angel1980 Buiten de vakantie gaan we ook naar het Anne Frankhuis en lichtjes kijken in Amsterdam. In Drenthe (vakantiebestemming) willen we naar de hunebedden en het gevangenismuseum.
[verwijderd] Wij gaan een midweek naar centerparcs (daar gaan we zwemmen en een dagje naar plopsa indoor) en verder word het een dagje bios, jumpskilz/monkeytown, schaatsen en als het weer mee zit dagje winterefteling.
Angel1980 [verwijderd] wilde ik in eerste instantie wel (want we hebben het namelijk eerder al een keer gelopen), maar de tijden waren helaas al uitverkocht wat een beetje aansluitend was op het Anne Frankhuis. Dus nu maar weer met de benenwagen een rondje lopen en misschien ook nog even de dam op om de kerstboom te bekijken 🎄😉
Snoopy1979 Weten jullie hoe druk het is in dierentuinen op tweede kerstdag? Heel druk zeker? Wij doen eigenlijk nooit iets op tweede kerstdag maar lijkt me leuk om een keer wel iets te gaan doen.