iMoeder
Even een update hier.
Na mijn bericht in april heb ik toch nog een ronde Dermalogica gekocht. Een paar ribben kwijt, maar wel goede producten.
Ik heb die Koreaanse zonnebrandcreme die hier werd aangeraden tijdens mijn vakantie gebruikt. Maar ik heb er een enorm slechte huid aan overgehouden, veeeeeel puistjes, onderhuidse ontstekingen (7 in 1,5 week tijd, een record). Ik kreeg het ook niet meer rustig met mijn eigen skincare.
Ik heb begin vorige week een proefpakket van de Calm lijn van Paula's Choice gekocht, welke ik sinds vorig weekend gebruik. De reiniger wissel ik af met mn Dermalogica reiniger, want die doet het prima en moet toch ook op. Ik heb een milky toner, een 1%BHA exfoliant, een dagcreme met spf en een nachtcreme. De nachtcreme is te dik en vettig voor mijn gecombineerde huid, dus daar gebruik ik mijn extra hydraterende basiscreme van Dermalogica (zonder spf) voor.
1 week verder en mijn huid is echt ongelooflijk verbeterd! Geen ontstekingen meer, alleen wat kleine purging pukkeltjes, maar geen puistjes meer. Minder roodheid in mijn gezicht (had ik met Dermalogica wel!) en ook een minder vet gevoel aan het eind vd dag. Mijn huid heeft er al lang niet zo goed uitgezien en dat in 1 week tijd.
Ben me ook veel aan het inlezen, zodat ik het nog beter kan gaan afstemmen op mijn huid.
Helemaal blij dus!
Thanks voor de tip @iMoeder !