Van onze huid, naar die van puber jongens 😁
Maxi is altijd al wel geïnteresseerd geweest in verzorging. Hij heeft bijvoorbeeld zijn eerste deodorant (met bijpassende douchegel) in zijn schoen gekregen gewoon omdat hij dat lekker vond, niet omdat het toen al nodig was. Hij zei gisteren dat hij een puistje voelde opkomen en dat hij dat vervelend vond. Hij is op zich gezegend met een ontzettend makkelijke huid, nauwelijks een pukkel te bekennen, maar hij zei dat hij toch graag verzorgingsproducten wilde krijgen met sinterklaas om zichzelf goed te verzorgen.
Nou vind ik dat helemaal leuk, ik kan er wel van genieten dat het hem interesseert, dus ik wil daarvoor graag wat regelen. Maar ik weet al nauwelijks iets van verzorging voor mezelf, laat staan voor jongens op weg naar volwassenheid. Ik wil voorkomen dat hij producten krijgt die meer kwaad dan goed doen.
Dus, wie heeft goede tips? Hij gaf zelf al aan een reinigingsproduct te willen, daarbij zou ik iets voedend wel logisch vinden, maar het moet allemaal niet te zwaar en zeker niet agressief. Waar kan ik het beste beginnen? Wat zijn goede producten?