Trees Ik gebruik nu die Tantetil hierboven linkte. De andere zonnebrands van Biore raadt ik af, althans, ze zullen vast goed zijn maar ik vind ze niet fijn. Enorme alcohol lucht.
Binnenkort ga ik de Everyday Go To van Purito proberen en de Watery Sun Gel van Isntree. Ken die allebei zelf niet maar hoor daar goeie dingen over. Heb wel een andere van Purito gehad en die was echt heel fijn.
Welke ik wel ken en ook fijn zijn;
NEOGEN
Dermalogy Day Light Protection Airy Sunscreen SPF50/PA+++
YADAH
Oh My Sun Protection Tone Up Base
Alleen die is maar spf 30 dus koop ik daarom zelf niet meer
COSRX
Aloe Soothing Sun Cream SPF50+
Heimish
Artless Glow Base SPF50+ PA+++
Alleen die glimt heel erg. Als in; er zit een soort highlighter in. Ik vind dat zelf in de zomer heel mooi onder make-up, geeft je een mooie glow. Maar die is dan voor jou minder geschikt.
Wat betreft het plakkerig. Koreaanse zonnebrand vind ik wel beter intrekken en minder plakkerig dan Europese. Alleen zonnebrand heeft natuurlijk wel de functie dat het een laagje op je huid legt dus helemaal 0 niks van voelen en 0 glim, dat bestaat gewoon niet. Als je dat storend vind (en dat vind ik zelf wel), dan is de oplossing heel makkelijk; haal een fijne setting powder en een poederkwast en doe een heel klein beetje poeder eroverheen om de zonnebrand af te poederen, en klaar.
En dan kun je qua poeder nog kiezen tussen losse poeder of een pressed poeder en welke finish je wil. Dus voor ieder wat wils.