Ik heb weer wat dingen geprobeerd de afgelopen tijd. Ten eerste de Embryolisse waar iedereen zo wild over is en die door vel visagisten gebruikt word voor droogheid en als voedende primer;
Is mij niet erg goed bevallen. Er zit vrij veel petrolatum in, viel me op in de ingrediënten lijst. Nou is dat op zich een prima iets, maar wel wat afsluitend en trekt niet in. Bovendien is dat wel een goedkoop ingrediënt voor een crème. Ik smeer liever in de avond zelf een heel dun laagje vaseline over m’n moisturizer als ik last heb van en droge huid. Het smeert wel lekker, veel dunner als ik verwacht had. Maar mijn zonnebrand gaat er niet mooi overheen en gaat ervan rullen. Geen koop die ik opnieuw ga doen. Ken betere producten.
Dit spul daarin tegen heb ik al 3 nieuwe tubes van ingeslagen. Echt fantastisch als peeling masker! Vind dit veel fijner als het rode peeling spul van the Ordinary. In deze zit zowel Kaolin als salicylzuur en glycolzuur. Top combinatie! Ik gebruik deze 1 keer in de week voor m’n gezicht, 2 minuten laten intrekken en dan afspoelen. Ik doe dit ook op m’n billen omdat ik daar snel pukkeltjes heb. Voor dat laatste helpt het echt super! Ook als je ergens een pukkeltje voelt opkomen, dit er op en even laten zitten, wel goed afspoelen. Na het afspoelen voelt je huid echt mega zacht.
Deze zeep gebruik ik onder de douche op m’n billen en bovenarmen (voor die bultjes die je daar vaak hebt). Ik zeep het in, laat het 1 minuut zitten en spoel het af. Echt top, geen pukkel meer gezien en de bultjes op m’n bovenarm daar hielp echt niks voor, nu zijn ze wel weg.