aardbeitjes ik reageer op het feit dat je blijkbaar áltijd als ik een product plaats het tot op detail moet gaan weerleggen, zoals nu
Daar ben ik mij zelf niet van bewust hoor.
aardbeitjes Blijkbaar was dat een verkeerde snaar want er werd tijd en energie vrij gemaakt om een complete ingrediëntenlijst na te pluizen. Ik moest een beetje lachen door de absurditeit
Nee de ingrediënten lijst had ik begin van de middag al opgezocht en uitgepluist. Uit eigen nieuwsgierigheid. En toen dacht ik, ik laat het maar, want het word vast persoonlijk opgevat, ook al hebben we het over een potje crème. Nou, toen postte je een antwoord wat ik dan weer ietwat hautain, en, nog veel belangrijker feitelijk onjuist vond, van jij met je drogist producten. Dus toen dacht ik, m’n tabs staan nog open; dit zijn de feiten. En ik blijf bij mijn standpunt hoor; ingrediënten liegen niet.
Nogmaals; het is uiteraard niet aan mij wat iedereen koopt, en dat maakt mij ook helemaal niks uit. Maar feitelijke onjuistheden kan ik moeilijk laten staan. Het is niet persoonlijk en verder wil ik de sfeer graag prettig houden.