Midi is net begonnen in groep 7 en het gaat nog niet zo lekker. Hij heeft een klas overgeslagen en zit nu nieuw in de groep. Hij was op zich redelijk positief over de kinderen die hij al kende, maar zit nu bij niemand bekend in het groepje (ze zitten met 5 bij elkaar) en de kinderen waar hij bij zit zijn niet erg aardig. Vandaag heeft 1 van de meiden hem zelfs fysiek pijn gedaan door hem hard te duwen en is daarna bij de juf gaan klagen toen hij van zich af sloeg. Ik heb hier zo geen zin in. We hebben dit goed voorbereid met school,ze hebben bewust voor deze groep gekozen vanwege de kinderen en 1 vaste juf en het is op dag 3 al fysiek geweld. Dat hebben we nog nooit gehad op deze school, dus ik ben vrij verbaasd dat het zo snel al uit de hand kan lopen. We hebben op 27 september gesprek over hem omdat hij ook nog extern begeleiding gaat krijgen, maar als ik nog zo'n verhaal hoor dan sta ik direct op de stoep. Als het al niet fysiek veilig is, dan wordt het zeker niet emotioneel veilig.