Zuremat En toch wordt ze dan (in mijn ogen) gestraft!
Zo voelt het voor mij dus ook... verschrikkelijk. Ik sta er alleen voor. Ex wil alleen de lusten en niet de lasten. Alles is hem te veel, maar wel kritiek voor 10 op mij.
Dit onderzoek voelt voor mij als een straf.
Straks mogelijk ook OTS, communicatie training en uitgebreidere zorgregeling. Het laatste maakt me echt misselijk.... ex kan niets van zoon hebben, die heeft dagenlang drift- en huilbuien na een weekend bij zijn vader en kruipt standaard bij mij in bed. Dochter heeft psychische problemen en ik bang voor haar vader.
Ik wil ze gezond en veilig laten opgroeien. Maar ja... veilig zijn en je veilig voelen om jezelf te zijn zijn twee hele andere dingen.