Aargh!!!! 10 minuten!!!
Kinderen hebben ex al sinds juli niet meer gezien. Nu is hij moeilijk aan het doen over zakgeld en kerstcadeautjes, en tieners blijven natuurlijk tieners en willen geld, dus ze hebben geprobeerd om een plan te maken om het uit te praten. Maar alleen onder voorwaarde dat ik erbij ben, en dan ergens op een neutrale locatie, uit eten ofzo.
Uiteindelijk hebben ze hem vanmorgen maar gedeblokkeerd op Whatsapp omdat het makkelijker was om daar concrete plannen over te maken.
Ik geef toe dat I ietwat geprovoceerd heeft, die heeft natuurlijk laatst die septumpiercing laten zetten en ex weet daar niks van af. Dus I heeft gezegd: als we je zien moet je weten dat ik iets gedaan heb waar je waarschijnlijk wel boos over zal worden maar dat zie je dan wel maar dan weet je dat vast. En verder niks gezegd over wat I dan gedaan heeft.
Binnen 10 seconden had ik dus een mailtje van ex, screenshot van het appje en een hoop vraagtekens erbij. Maar I stond als contactpersoon met hun deadname. En I stond naast mij, dus die heeft het gezien.
Dus ik heb gereageerd dat ik het inderdaad raar vind, dat hij al ruim een halfjaar de tijd heeft gehad om hun naam aan te passen, dat het kwetsend is voor I en ben verder niet inhoudelijk in gegaan op het appje zelf. Als I het wil vertellen kan die dat zelf doen.
Krijg ik als reactie: nee het is vreemd dat I dat stuurt. Hij wil weten wat, hij is nieuwsgierig, en wรฉรฉr zijn zijn gevoelens belangrijker dan het feit dat hij I afwijst. Want hij kan daar niet mee om gaan, ik speel alleen maar spelletjes, het is de schuld van de kinderen dat hij I deadnamed want I had hem geblokkeerd..
Echt. 10 minuten was hij gedeblokkeerd en hebben ze geprobeerd om een afspraak met hem te maken om het uit te praten.
10 minuten en hij heeft I alweer enorm gekwetst en ik heb weer een mailbox vol gezeik.
Eikel.