Toch6 Pimpelmeesje je hebt ploeg a en ploeg b zeg maar. A komt dan in aflevering 1 en 3, B in 2 en 4. En dan aflevering 5 A en B bij elkaar. Zo'n systeem. Dus je krijgt wel alle ontmaskeringen
Madeliefje06 Toch6 Het leek wel alsof er volgende week weer nieuwe waren? 15 die mee doen dus? Leuk dat degene die nu onthuld werd mee deed trouwens!
Diro Vulpen Zijn stem is heel herkenbaar. En ik zag het aan zijn trillende handen. Hij heeft niet al te lang geleden de diagnose parkinson gekregen π
Toch6 Madeliefje06 ik heb deze aflevering noh niet gezien. Of gelezen hoeveel kandidaten er zijn dit seizoen
Vulpen Diro Ja daardoor dachten wij eerst dat hij het niet kon zijn maar als je dan naar de stem luistert... Had verwacht dat hij eruit zou gaan omdat meerdere afleveringen te zwaar zou worden.
Lumihiutale Ik denk dat de panter Nikki Plessen is en de vlinder Babette van Veen, zou dan toch erg leuk zijn als de Yeti Herman van Veen is π Maar Ernst DaniΓ«l Smid is ook een goede optie.
Miek89 Iemand een idee wie de zebra kan zijn? Stem komt me zo bekend voor maar kom er maar moet opπ