Vulpen sjorsje Ik meende dat de andere pakken uit Zuid-Korea kwamen, maar als ik google denk ik dat jij gelijk hebt, bedankt dat je me corrigeert! Vond ze alsnog minder boeiend nu π
Uilenmama Ik kijk ook, mijn dochter denkt dat Max Verstappen in elk pak zit.... Ik kijk niet de hele show, het wordt anders te laat voor dochter. Morgen verder kijken.
Pimpelmeesje Ik kende dr niet, das altijd flauw π maar ik ken maar weinig BNers dus gebeurt mij nog wel eens
Vulpen Oeh, als ik nu even verder na had gedacht had ik het kunnen weten, bleef nu net even steken bij Yvon Jaspers. Wel leuk weer hoor π
Vulpen Eigenlijk wel erg dat mensen dat niet herkennen, de stem van een vrouw die niet de jongste meer is. Zegt ook wel wat over onze samenleving...
Marshmallow Ik zit het terug te kijken, maar erger me nu al aan Ruben. Eigenlijk vind ik Gerard en Carlo stom π€£π
Vulpen sjorsje Nee! De jury noemde het toch ook? En ik snapte ook wel waarom en daarom dacht ik juist: wat erg eigenlijk, we horen gewoon veel vaker jonge vrouwen en mannen zingen en weten daardoor niet hoe oudere vrouwen klinkenπ€
sjorsje Vulpen ah okΓ©, maar Anita Witzier heeft altijd al een wat lagere stem gehad, ook toen ze jonger was.
Pimpelmeesje Hahaha die viking Denk inderdaad Henny Huisman, maar ik had niet verwacht dat zijn Engelse uitsprak zo goed zou zijn