Maar ook als je geen afstand kan houden??
Buiten verjaardag vieren met baby's?
[verwijderd]
Noordeling ja
[verwijderd] Je hebt wel een punt, in mijn hoofd zouden de baby's zoet gaan slapen maar in praktijk kruipen/rollen ze natuurlijk gewoon rond. En dat is vaak niet praktisch in een tuin.
[verwijderd]
Vulpen die van mij (6 maanden) zal de eerste tijd het prima vinden op schoot. Maar daarna wil hij ook wel wat anders ( en ik ook ) maar ik zou hem niet graag op harde tuintegels neerzetten of op gras met 18 graden. Dus dan moet je met dekens of kussens gaan werken? Teveel gedoe als er ook gewoon een binnen is
[verwijderd] die tegels zijn met 18 graden beter dan in de zon met 30 graden
[verwijderd]
Toch6 beide is oncomfortabel
[verwijderd] gewoon warm.genoeg pakje aan toch? Dan heb je geen kussen/dekens/op schoot nodig
[verwijderd]
[verwijderd] Ik heb wel een picknickkleed met zo'n isolerende laag eronder. Dat kan ik wel meenemen als speelkleed. Maar ik snap je punt.
Was het nou vandaag? Het was bloedheet hier.
June nee morgen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Het is morgen. En ze hebben afgesproken dat we het gaan proberen en dat er altijd een klein groepje met de baby's binnen kan gaan zitten. Dan splitsen we dus in twee groepen, maar door de samenstellingen van de groepen te wisselen kunnen we elkaar toch allemaal spreken. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat niet nodig zal zijn en dat het buiten lekker warm zal zijn. De voorspelling is dat het 22 graden en zonnig wordt.
[verwijderd] vooral na 16.00 vind ik het heerlijk buiten dan lijkt het opeens nog een stukje warmer te zijn.
Veel plezier en fijn dat het zo opgelost is.
[verwijderd] nog lekker buiten kunnen zitten? Het weer was hier heerlijk vandaag
Hoe ging het vandaag? Ben wel benieuwd
[verwijderd]
Het was echt prima te doen. Zelfs oma wilde geen plaid en die is behoorlijk kouwelijk. Beide neefjes hebben behalve hun rompertje met lange mouwen, broekje en sokjes de hele middag niks extra aangehad. Geen vestje en geen jasje. Ze hebben gewoon op een speelkleed op de grond gelegen.