Zonnebloem k heb het vanochtend met de juf besproken en die zij tegen N dat ze hem gaat helpen. En dat was precies wat hij nodig had om te horen.
Ja heel goed! En de juf is daar waarschijnlijk ook heel goed in hoor!
En wat lief van je om dat te zeggen. Ik weet het soms allemaal ook niet wat het beste is maar ik probeer het maar altijd te doen vanuit wat ik denk dat het beste is en past. Wel grappig want ik heb juist altijd zoveel aan jouw verhalen hoe rustig jij kan blijven en hoe je zaken oppakt.
Ik had er vanochtend nog een met M: hij vertelde dat hij met zijn vriendje aan het ruziën was geweest en toen deed hij zijn tong uitsteken en zo van “pff” waarbij natuurlijk wat spetters slijm rond vlogen. En wat deed zijn vriendje? Die tufte hem vol in zijn gezicht 😬 Nou vind ik dat niet goed van het vriendje (bah) maar ook niet van M (net zo bah) dus ik had een gesprek met hem erover want hij was nogal verbolgen dat vriendje in zijn gezicht had gespuugd. Dus gehad over wat hij deed, vriendje terug (stukje uit de kanjertraining over benzine geven kwam hij zelf mee) Maar ja, het was dus nog niet goed gemaakt. En dat wilde hij toch wel dus hij kwam met ideeën. Maar dat was ook wel spannend dus of hij dan misschien bij wegbrengen sorry mocht zeggen en of ze weer vriendjes waren met mij erbij.
Zo gezegd zo gedaan en het mooie was: vriendje zei ook sorry terug en ze spraken af dat spugen best vies is 😬🤣 En toen gingen ze spelen.
Het is wat, kleuter zijn 😂