Woendag een afspraak bij de kinderarts voor RΓ©my.
Zaterdag in het ziekenhuis was het bloed niet goed (oa dus bloedarmoede). Woensdag moet hij beter gaan anders moeten we terug. Het is nu maandag maar hij is nog hetzelfde als zaterdag en de week ervoor. Ik zie hem niet opeens beter worden voor overmorgen dus toch maar alvast een afspraak gepland.
Ik begin me wel zorgen te maken. Bloedarmoede is niet goed in kleine kinderen, en dat de oorzaak ook nog onbekend is zit me ook niet lekker.
De arts zei dat het door de griep kan komen maar leek niet echt overtuigd. Het bloed liet geen tekorten zien in ijzer of vit B12. Hij had wel licht verhoogde ontstekingswaarde. Google is niet aardig voor me, die roept leukemie en andere enge dingen omdat zijn MCV waarde wel goed is. (bij ijzertekort is deze waarde te laag, en bij B12 tekort is hij te hoog) Ik probeer dat weg te drukken maar het is lastig.
Het is dus wel goed om woensdag te gaan, al is het voor mij om gerustgesteld te worden.