N is vandaag door een wesp gestoken. Hij moest heel even huilen, maar spelen met zijn nieuwe vriendje was toch echt veel belangrijker dan een wespensteek op zijn wang.
Peuterpraat
[verwijderd]
Elsie89 mmm lekker!
[verwijderd]
Ysabella Jeetje! Wat een bikkel! Een wespensteek doet echt ontzettend pijn!
[verwijderd] Koekie83 ik vroeg na een half uur of het nog pijn deed. Zijn antwoord was ja, maar hij moest echt verder voetballen.
Inderdaad een echte bikkel!
Man is vandaag een paar uurtjes met de kids op pad geweest zodat ik nog wat dingen voor mโn opleiding kon doen.
N. bij thuiskomst blij: โmama we zijn naar 5 speeltuinen โweest!โ
ik dacht โMwa zullen er wel 2 zijn geweest...โ totdat ik t afgepeigerde hoofd van mโn man een paar tellen later zag verschijnen, die alleen nog maar kon knikken en mompelen โze heeft gelijkโ.
- Bijgewerkt
-weg
In een van de vijf speeltuinen...
(haal โm zo weer weg)
[verwijderd]
Koekie83 super cute!!
Oudste heeft voor het eerst alleen in de speeltuin gespeeld. Dat wil zeggen, ik was thuis en zij was met vier buurtkindjes in het speelhuisje ziekenhuisje aan het spelen. Ze wordt zo groot!
Ooh wat groot al idd! Vulpen
Heeft ze al wat vriendjes/vriendinnetjes?
Hier vanavond een spontaan pannenkoekenfeestje met dr twee vriendinnen en een broertje van een van de meiden. Super gezellig en zo lief, maar hรณe doe je dat met 5 kids?! Wat een chaos! Diep respect voor @Toch6 en andere met grote gezinnen. Ben kapot (maar was wel heel leuk!)
Hier is dochter 2 jaar en 9 maanden. Ze is zonet voor het eerst naar de peuterspeelzaal, ze had er zo'n zin in! Het is een pittig dametje dat zich de kaas absoluut niet van het brood laat eten, maar kan ook heel lief zijn voor (huis)dieren en haar broertje.
Over dat stotteren... J vraagt net waarom hij zo raar praat, het is vervelend want zo kan hij geen poep zeggen
- Bijgewerkt
Dochter heeft geen knuffels mee in bed, nee ze heeft 3 auto's mee in bed. En ze liggen nu ook bij haar onder de deken, want ze moeten ook slapen. (Het zijn rubble, chase en zuma).
Helemaal gek van paw patrol