Softbasegaming Ons idee was dat ze met dochter van collega me naar binnen gaan (klasgenootjes) maar dat meisje was hele snel naar binnen gerend 😂
Huggybird Softbasegaming ik sta ook elke ochtend bij de kleuter ingang (sinds Corona) de juf is dan in de klas. Als de kinderen alleen durven gaan ze alleen, als er iets is of ze zijn net nieuw loop ik mee of ik kijk steeds naar binnen of het wel lukt. Ouders geven ook van alles aan mij door over wie ze komt ophalen of als ze slecht geslapen hebben enz.
Soturi Ik heb een rugzak besteld voor R. Want maandag gaat ze wennen bij de peuters en dan vanaf vrijdag officieel heen.
Softbasegaming Dochter kwam vandaag vol trots uit school; ik heb vandaag niet gehuild in de klas mama 🥰
Vulpen Soturi Dan heb je op de crèche groepen op leeftijd. Maar ik weet het niet precies want hier zitten ze gewoon allemaal bij elkaar 🙂
Soturi Vulpen Voor zover ik zo op de website zie, hebben ze hier beide. Groepen van 0-4 en van 2-4. R zit in een groep van 2-4. Deze groep is echt vergelijkbaar met hoe vroeger het systeem van de psz was. Er zijn ook andere groepen waarbij je het kunt combineren met opvang. Maar wij nemen geen opvang af.
Marshmallow Softbasegaming waar mijn dochter heen gaat is het zelfs baby, dreumes en peuter groep. Wel fijn ergens, want het zijn dan dus 3 kleinere groepen.
Softbasegaming Marshmallow hier ook een pre academie met alleen 3 jarigen. Een soort kdv en peuterspeelzaal in 1
Miek89 Maar weer een afspraak gemaakt voor de jongste. Kind is sinds september vorig jaar verkouden met tussenpozen van een een paar dagen niet. Nu weer dus flink verkouden en hoesten. Wordt woensdag gebeld, is een luchtwegen spreekuur en dan misschien een afspraak daarna. Maar dat mag dan ook alleen maar tijdens het luchtwegen spreekuur zijn ivm zijn verkoudheid. Ik heb vermoeden dat z'n amandelen heel geïrriteerd zijn.
Ysabella Ik moet telkens zo lachen om N. Als hij een woord verkeerd uitspreekt en ik spel het dan zie je dat hij onzeker word en beseft dat hij het anders moet uitspreken en roept dan vervolgens ipv het woord keihard ‘POEP’.🤣
Marshmallow Mijn lieve peuter was net helemaal zelf op de wc geklommen. Zo knap, gewoon geen enkel ongelukje meer sinds zaterdag. 🥰 Vorige week zaterdag bedoel ik 🤣 Ze geeft het goed aan en gaat dus ook zelf op de wc.
Vulpen Jongste kan wel zeggen: 'Als naam zus geen overnight oats heeft, mag ik de grote lepel aflikken'. Maar haar eigen naam uitspreken ho maar 😬
Marshmallow Ik ga voor de inhoud van de commode een andere plek bedenken of nog erger ik ga het wegdoen. Ik gebruik hem niet meer nu E ook zindelijk is. Ook ander kastje krijgt een andere bestemming. De commode wordt vervolgens gewoon een ladekast van Malm. Die extra opbergruimte kan ik wel gebruiken in mijn huis.