Ysabella lief, dank voor je reactie. Klopt wel met hoe ik t voel. Praat er ook eigenlijk met niemand over behalve met m’n man, en nu hier dus, want je krijgt toch zelden de reactie waar je op hoopt.
We hebben in januari uitgebreid gesproken met t cb en gedragswetenschapper. Toen ontstond er de optie om volledig over te gaan naar de voorschool, waar ze al zat en het super leuk had. Dus toen leek het er op dat we de oplossing hadden. Ik had alleen niet verwacht dat ze het daar na 2 maanden ook alweer zat zou zijn😆
Ik word morgen teruggebeld door de ib’er en we hebben 17 mei een kennismakingsgesprek op school met N. erbij op basis waarvan ze haar gaan indelen in een klas waarvan ze denken dat ze daar het beste past (doen ze overigens bij alle nieuwe kindjes). Dan ga ik dit ook zeker delen (hoe lastig ik dat soms ook vind🤐).
Een andere psz is helaas geen optie meer voor die resterende paar maanden. Er is er eentje aan de andere kant van de stad, maar dat is praktisch al niet haalbaar met werk en wachtlijsten. Ze is wel erg gehecht aan de juffen die ze nu heeft dus om die reden vind ik het ook wel lastig om haar daar nu nog weg te halen. Ze is zelfs zo aan ze gehecht dat toen ik vroeg wie ze van de voorschool wilde uitnodigen voor dr verjaardag, ze alleen de namen van dr juffen noemde 😆.
Nou ja, hopelijk komt er toch een oplossing en anders is het uitzitten. 🤷🏼♀️
Vulpen ik ben wel blij dit te lezen eigenlijk. “In mijn tijd” was t bij de kleuters vooral knippen, plakken en liedjes zingen 🤪 en die associatie had ik er nog steeds bij. Niet dat ik vind dat alle kids maar zo jong moeten lezen en schrijven, maar wel fijn te horen dat t kan als ze daar interesse in hebben.