Ik zou echt even geen contact opnemen. Je hebt het er steeds over dat je je zus wil laten weten dat je het niet pikt dat ze zo met jullie omgaat en dat ze je enorm gekwetst heeft. Volgens mij hèb je dat echter al gedaan. Je hebt dat naar haar gecommuniceerd. Het is echter totaal niet aangekomen, net zoals deze dingen in het verleden nog nooit bij haar zijn aangekomen. Wat voor woorden je ook gebruikt, dit gaat nóóit bij haar binnenkomen. Als ze de vaardigheden had die nodig zijn om dit te laten binnenkomen, wàs het namelijk al lang binnengekomen (en was het waarschijnlijk niet eens zo ver gekomen).
Je schrijft ook dat je fatsoenlijk wil blijven, omdat het anders tegen je gebruikt wordt. Hoe meer je zegt, hoe groter de kans dat ze tòch iets vindt wat ze tegen je kan gebruiken.
Goed bekeken ben jij de laatste die zich uit heeft gesproken en heeft gezegd wat je er van vond. Ik zou het daarbij laten.
Btw, ik schreef vorige week toch dat ik me wel eens afvraag of jouw zus wel helemaal lekker is? Dat vraag ik me nu niet meer af. 🤐