Vulpen Hoe zijn jullie aan een geschikt citaat voor op je geboortekaartje gekomen? Vind het zo lastig! Ik zoek geen clichématig gedichtje, liefst wel Nederlandstalig en niet al te lang...
[verwijderd] Wij hadden een stukje songtekst van Paul de Leeuw. Ik heb je lief, mijn hele leven het is veel meer dan ‘houden van’ en bij onze dochter hadden we: Soms komen dromen uit
Jessie80 [verwijderd] die van Paul de Leeuw hadden wij ook maar dan omgeschreven naar wij ipv ik. Bij de andere 2 hadden we stukjes van engelse songteksten.
Flamingooo Ik volg! Wij mogen hopelijk ook weer gaan nadenken. Vind het super lastig. Bij dochter hadden we: zo lief zo klein zo bijzonder
Elsie89 Ik hoorde een liedje en wist het dit moet het worden. Bij dochter heel lang gespeurd op internet.
[verwijderd] Gepikt. Bij mijn jongste kwam ik zo'n lief zinnetje tegen. Zachtjes kijk ik over het randje van de wieg. Dag klein zusje, ik vind je lief.
1981mama [verwijderd] ik wilde ook reageren met gejat. Op mijn teentjes kijk ik over de wieg, Dag klein broertje wat ben je lief Haha
Soturi Oh, dit moet ik even gaan volgen. Moet hier ook over gaan nadenken. Al maakt de taal mij minder uit.
Ysabella Als liefde leven wordt krijgt geluk een naam. Die staat op het geboorte kaartje van mijn zoon, Ik vind het nog steeds prachtig!
Hopsatee Je hebt twee kleine handjes, geef ons er allebei 1.. dan leiden wij je de weg totdat je zegt: ik kan het wel alleen... Zoiets hadden wij. Ik kwam het gewoon op een dag tegen en dach ja dit is het. Internet dus ;-)
Flamingooo Madeliefje06 Ben nu wel nieuwsgierig wat jullie bij de rest hadden. Wellicht zit er nog wat voor me tussen 😉.
Winter Gevonden op internet. bij de eerste hadden we; gedroomd gedragen geboren en bij de tweede: wens wonder werkelijkheid de tweede was spontaan, wat best een wonder was aangezien we van eerste via een lang icsi traject zwanger werden.
[verwijderd] Wij hebben gehad; Geboren om voor altijd lief te hebben De wereld is zoveel mooier met jou Waar liefde is, is leven Wij hebben jou lief, je hele leven lang
nizzie86 Het ligt een beetje aan je voorgeschiedenis. Wij hebben heel lang op deze zwangerschap moeten wachten, maar we wilden ons op het geboortekaartje niet focussen op negativiteit. We hebben daarom gekozen voor het kort maar krachtige zinnetje 'Al zo lang in ons hart, nu eindelijk in onze armen'. Heel blij mee! ❤️