Je hebt twee kleine handjes, geef ons er allebei 1..
dan leiden wij je de weg totdat je zegt: ik kan het wel alleen...
Zoiets hadden wij. Ik kwam het gewoon op een dag tegen en dach ja dit is het. Internet dus ;-)
Je hebt twee kleine handjes, geef ons er allebei 1..
dan leiden wij je de weg totdat je zegt: ik kan het wel alleen...
Zoiets hadden wij. Ik kwam het gewoon op een dag tegen en dach ja dit is het. Internet dus ;-)
[verwijderd] Die vind ik allebei mooi, dat is wel zo'n beetje de stijl die ik zoek
Flamingooo Deze hadden wij ook bij de oudste! Vind hem nog steeds zo mooi
Ben nu wel nieuwsgierig wat jullie bij de rest hadden. Wellicht zit er nog wat voor me tussen .
Gevonden op internet.
bij de eerste hadden we;
gedroomd
gedragen
geboren
en bij de tweede:
wens
wonder
werkelijkheid
de tweede was spontaan, wat best een wonder was aangezien we van eerste via een lang icsi traject zwanger werden.
Jij hebt hoop door geluk vervangen!
Bij mijn nichtje stond op het kaartje;
Geboren om voor altijd lief te hebben.
Wij hebben gehad;
Geboren om voor altijd lief te hebben
De wereld is zoveel mooier met jou
Waar liefde is, is leven
Wij hebben jou lief, je hele leven lang
Het ligt een beetje aan je voorgeschiedenis. Wij hebben heel lang op deze zwangerschap moeten wachten, maar we wilden ons op het geboortekaartje niet focussen op negativiteit. We hebben daarom gekozen voor het kort maar krachtige zinnetje 'Al zo lang in ons hart, nu eindelijk in onze armen'. Heel blij mee!
[verwijderd] die van Paul de Leeuw hadden wij ook maar dan omgeschreven naar wij ipv ik. Bij de andere 2 hadden we stukjes van engelse songteksten.
Ik liep buiten met de honden, toen de tekst
"Dag lieve vriend, dag mooie man" in mijn hoofd schoot. Daarmee heb ik uiteindelijk het stukje
"Dag lieve vriend,
Dag mooie man
Zo lang gewenst
Hier ben je dan"
Van gemaakt, wat op ons geboortekaartje is gekomen.
Hoorde nog bij
"Zo lang gehoopt
Zo lang gewacht
10 vingers, 10 tenen
Een huidje zo zacht"
Maar dat vonden we uiteindelijk te lang en ook wat teveel nadruk leggen op het traject.
Wij hadden bij onze dochter:
Uit liefde geboren,
een wonder.
zo lief en klein.
wat zijn wij dankbaar,
dat jij voor altijd bij ons zal zijn.
En bij ons zoontje:
Kom maar lief broertje,
dan krijg je een knuffel en een kus.
ik zal altijd voor jou zorgen,
want ik ben jouw grote zus.
en dan nog een zinnetje die wij als ouders erop wilden.
Jongste hadden we ook nog: al ons later is met jou...
Oh, wat leuk! Wij hadden alleen de noodzakelijke informatie
Wij hadden 'Ce monde est tellement plus beau avec toi' (Deze wereld is zoveel mooier met jou) Dezelfde als @[verwijderd] dus, grappig!
[verwijderd] ik wilde ook reageren met gejat.
Op mijn teentjes kijk ik over de wieg,
Dag klein broertje wat ben je lief
Haha
Even een tip niet wachten tot na de geboorte en dan denken dat het vanzelf komt. Foutje bij de oudste
Ik had een gedicht in ons geboortekaartje van de oudste, wat al op de middelbare school bij mijn lievelingsjuf (Nederlands) op de deur hing en wat ik zo mooi vond dat mijn vriendinnen en ik het uit ons hoofd leerden:
β
Zeker heb ik jou zo gezocht.
Had in mij een naamloos niets
al haast de vorm van iets
aangenomen dat nog
niet werkelijk jij was maar toch
de klanken van jouw naam
zou hebben als het een taal had.
β
(Willem van Toorn)
zo toepasselijk omdat mijn man en ik de naam van mijn oudste al tegenkwamen toen we net verkering hadden. En we altijd aan deze naam vast hebben gehouden.
Wij hadden iets heel klein, paste ook niet meer op t kaartje maar voor ons wat het ook alles zeggend:
Zo bijzonder
Gods wonder