Pfff, ik heb eigenlijk nog geen flauw idee.
En daarna zijn ze ook nog jarig, zoon op 25dec en dochter op 2jan.

Ik denk voor Sinterklaas maar gewoon wat kleine dingen. Zoon gaat na de kerstvakantie naar groep 1, dus daar kan hij denk ik nog wel wat voor gebruiken.

Mamabeertje jammer, maar kan t mij bij kinderen ook wel voorstellen.. als ik in december jarig was zou ik dat echt wel doen (als ik überhaupt mn verjaardag zou vieren).
    Vrienden van mij hebben de verjaardag van zoon (7dec) de eerste jaren in november gevierd. Toen had hij toch geen benul van data, en da's een stuk fijner dan december.

Pimpelmeesje
      Klopt, het is ook gewoon onhandig. Ook met visite die wil komen en dan ook nog tussen de kerkdiensten door.
      "Gelukkig" komen eigenlijk alleen de opa's en oma's.

Ik moet ook echt gaan nadenken. En dochter is 15 december jarig, dus het moet ook geen overkill worden. Misschien een puzzel en een voorleesboek voor sint. Moet ik alleen nog wat bedenken voor haar verjaardag 🤔

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb vandaag bij de Action twee schoensnoep dingen gekocht en wat chocoladeletters.
      Gisteren bij Kruidvat was speelgoed de tweede de halve prijs. Heb ik mooi twee lego paketten kunnen kopen. 👍

@Toch6 kan je reactie even niet meer vinden, maar had jij nog ideeën bedacht voor C? Ben ook met de lijstjes begonnen..

Pimpelmeesje wat ik voor de kinderen heel leuk vond was een speelkleed met of zonder babygym, een hobbelpaard was ook populair, maar is misschien nog een beetje vroeg, dingen om op te slaan die geluid maken, sowieso geluid dingen, vormenstoof en blokken.

Pimpelmeesje

• beddengoed ledikant
          • badspeeltjes
          • haarelastiekjes (in de hoop dat ze snel een staartje kan haha)
          • speeltje voor aan de maxicosi/kinderwagen
          • stoffen (knisper)boekje

Femkes speelkleed met of zonder babygym, een hobbelpaard

Dat is boven budget hier 😅

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Toch6 ons hobbelpaard kostte €15,dat was echt een fantastisch ding.

• [verwijderd]

Ik heb vandaag het derde deel van de serie De magische apotheek gekocht voor R. Aanrader voor jullie: het is kinderboekenweek, dus als je deze week een boek koopt voor je kind, krijg je er het boekenweekgeschenk bij. 👍🏻

• [verwijderd]

Ik kwam bij de Kruidvat in de 50% hoek oude vakantieboeken van Donald Duck tegen. F interesseert het geen zak dat er 2018 op staat, en is gek op Mickey lost het op. Die kan dus even vooruit, 1,50 per boek 😁

En heb het boek Yes Baby! gekocht (met boekenweekgeschenk) en voor allebei een popsocket.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zoon krijgt dus al lego, nu gaf iemand me het idee om het legotijdschrift te kopen. Schijnt erg leuk te zijn.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • Bloem vindt dit leuk

[verwijderd] D vindt die erg leuk en J pakt die in de supermarkt telkens uit het rek

Ik verzamel al vanaf de zomer wat cadeaus. Er ligt nu iets van Lego klaar, wat gelpennen (daar zijn ze helemaal fan van), een spel, iets om te knutselen. Voor de schoen ook al wat kleine dingen gevonden (iets van LOL - ook altijd goed -, een doeboek, armbandjes van Lego Dots).
                Nu nog een boek; goede tip van de boekenweek. Ga meteen even kijken. En misschien iets leuks qua kleding.

Vieren jullie Sinterklaas trouwens samen met (schoon)ouders? Dat hebben wij afgelopen jaar niet gedaan en dat vond ik eerlijk gezegd wel lekker rustig. Verder vind ik dat ze dan zoveel cadeaus krijgen, maar daar kom je kennelijk niet zo goed onderuit. Vorig jaar schoof schoonmoeder hier ook nog wat cadeaus op zolder om erbij te doen. En ik vind het dan lullig om daar wat van te zeggen, maar eigenlijk vind ik het niet nodig (ze hebben al zoveel).
                Hmm, misschien dit jaar alvast afstemmen. Ze willen ongetwijfeld wat kopen, maar wat mij betreft vooral niet te veel en evt. wat nuttigs.