Wij zijn ook opeens bijna klaar.
Mijn moeder en zusje geven de kinderen een switch. Mijn zusje gebruikt hem niet, dus dit lijkt ons een ideale oplossing.
Maxi krijgt verder niet zoveel. Hij heeft een laptop gekocht en wij hebben daaraan bijgedragen uit het Sinterklaas budget. Daarom is er niet veel over voor hem, maar dat is met hem afgestemd en vond hij wel prima en eerlijk. Vorig jaar heeft hij een telefoon gekregen en een laptop voor Sinterklaas kan niet omdat midi ook een laptop wil en we hem dat niet willen geven.
Hij krijgt wel nog een adventskalender en oordopjes in de schoen. En de helft van Minecraft voor de switch. Verder kopen we een melkopschuimer die hij krijgt, maar die gaan man en ik ook gebruiken. Dat is meer om een beetje gelijke aantallen te hebben qua cadeaus.
Midi krijgt de andere helft van Minecraft (ze moeten gaan delen), een boek van Freek Vonk, een boek van Donald Duck, een Freek Vonk muurposter. Verder adventskalender en traploper voor in de schoen. Misschien nog een Donald Duck scheurkalender of Minecraft boek.
Mini krijgt een magnetische aankleedpop, klei en kralen om te rijgen. Verder denk ik dat ik voor haar een my little pony kasteel koop, zij gaat niet zoveel met de switch hebben gok ik zo. Verder adventskalender en traploper voor in de schoen en wat haarspeldjes.
Voor man nog geen ideeën moet ik zeggen, alleen een verjaardagskalender tot nu toe. Voor mezelf koop ik een tassenset. We gaan nog wel even overleggen, we hebben nog wel een en ander nodig voor het nieuwe huis wat we prima kunnen kopen voor Sinterklaas.