Ik koop altijd het hele jaar door dingen, als ik tegen leuke aanbiedingen aanloop. Ik heb dus al het een en ander liggen. Moet eens gaan kijken wat ik precies heb, om overzicht te krijgen en te zien hoeveel ik nog moet. Of dat ik er misschien al ben.
Ik heb gisteren een superleuke onesie gekocht bij de zeeman voor een tientje. Een eenhoorn van een lekkere roze fleecestof, met een gouden hoorn. Neemt ook lekker veel volume in, dus dat is leuk voor in de zak! Ze hadden nog meer leuke onesies, van draken, beren en nogwat, maar daar heb ik verder niet naar gekeken, want ik stortte mij meteen op die roze eenhoorns! 🙈🤣 Maar dat is dus echt een tip! Al zou ik wel snel gaan, want ik had de indruk dat ze best hard gingen.
Bij kruidvat hadden ze laatst van die pakjes van lego dots, met zo'n armbandje. Normaal kosten die 6 euro, maar nu waren ze 10 euro voor drie pakjes. Daar heb ik er dus drie van gekocht. Een heeft ze meteen gekregen, want mijn man had laatst een zakje dots voor haar gekocht, omdat hij dacht dat hij haar daar een plezier mee deed, maar zonder armbandje heeft ze daar natuurlijk niet zo heel veel aan. 🤦🏻♀️ De andere zakjes gaan in de zak.
Verder heb ik nog een keer een armbandje en een ketting gekocht bij de hema, toen die allerlei sierraden in de uitverkoop hadden, voor 1 euro p.st. Die gaan in de schoen.
En ik ga deel 3 van De magische apotheek kopen (een boeken-serie). Ze heeft deel 1 en 2 al. Ik wacht nog even met kopen tot de kinderboekenweek, want dan krijgen we het kinderboekenweekgeschenk erbij.