Bubblicious Ik heb even gekeken het heet een air refresher. En die zet je 1 malig aan in de auto, alle ramen en deuren dicht en lucht circulatie aan. Zo verwijder je de vieze geur.
sleutelbloem Bubblicious Ik ken het niet, maar daar ga ik eens naar kijken. Ik heb al overwogen om mijn lampe berger een uurtje op de achterbank te zetten, maar weet niet of de geur er dan echt uitgaat.
sleutelbloem [verwijderd] Heb je die besteld via internet, of is deze te koop in een winkel? En zo ja, welke winkel?
Sevenof9 Ik zou een tapijtreinigmachine huren en alle bekleding schoonmaken daarmee. Verder alles inspuiten met bijvoorbeeld azijn, dat neemt geurtjes op. En daarna pas een lekker luchtje erin hangen.
Hopsatee Ik denk dat je hem eerst moet laten reinigen hoor! Kun je eens vragen bij zon grotere wasstraat. Ik verwacht namelijk niet dat het eruit gaat met autoparfum want het zit waarschijnlijk in de bekleding getrokken.. 😕
[verwijderd] Hopsatee Dit denk ik ook. Even professioneel laten reinigen. Dan zal (een groot deel van de) geur verdwijnen. En hoef je niet zo'n parfum (ik krijg daar echt hoofdpijn van) te gebruiken.
sleutelbloem Nou, ik ga hem niet op eigen kosten laten reinigen, het gaat nl niet om onze eigen auto, maar mijn werkauto....Waar niet in gerookt mag worden trouwens, maar dat heeft de vorige bestuurder dus duidelijk wél gedaan.
Pimpelmeesje sleutelbloem dan zou ik met het werk overleggen om hem te laten reinigen. Wij hebben een reiniging met ozon laten doen, dat werkte wel.
[verwijderd] Ik heb een autodiffuser in de auto en daar gaan etherische oliën van doterra in. Je kan er natuurlijk ook andere (goedkopere) merken oliën indoen. Ik zou dan vooral kiezen voor geuren die naturaliseren of citrusolien. Ik heb deze diffuser, maar dan via aliexpress voor 4 euro https://www.grandado.com/products/1x-auto-stoom-luchtbevochtiger-auto-mini-luchtreiniger-luchtverfrisser-auto-draagbare-essentiele-olie-diffuser-difusor-de-aroma-mist-maker-fogger?gclid=EAIaIQobChMIiue-wrun3wIV1ITVCh2EsQ4aEAQYASABEgK0q_D_BwE Het is exact dezelfde als in deze link. Vermoedelijk kopen zij ook groot in via alie 🙄.