• [verwijderd]

Ola dames,

Zatetdag ga ik er een dagje uit en dat heb ik echt even nodig. Zus en ik willen een dagje shoppen, maar vanwege coona willen we dat niet in de drukkere steden doen. Rotterdam is onze 'hometown', maar dat is nu echt niet verstandig.
We beginnen in Ridderkerk, omdat daar een zaakje is waar ik graag heen wil, maar verder zit dr niet zoveel.

Welke stad is nou echt leuk om te shoppen op dit moment (dus niet te druk)? We willen er best een uurtje of 5 kwartier voor rijden (vanuit Rotterdam). Zelf dachten we aan Breda of Leiden. We zijn voornamelijk op zoek naar een stad met wat grotere ketensz maar ook met leuke boetiekjes en/of Vintage winkels. Utrecht stond hoog op mijn lijstje maar van Utrechtse kennissen hoorde ik dat het daar ook geen doen is op het moment.

[verwijderd] zowel Breda als leiden vind ik leuke steden. Verder vond ik Haarlem leuk, den Bosch is erg leuk en Arnhem blijf ik leuk vinden. Bij alle steden is momenteel wel risico op drukte, ik zou vooral plekken als Primark, Zara en dergelijke vermijden. Kleinere boetiekjes zijn tot nu toe rustiger.

Den Bosch en Breda vind ik leuk! Haarlem
    ook.

Moest ook meteen aan Haarlem denken.

Dinsdag nog in Breda geweest, gezellig centrum en leuke winkels ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Tantetil wil weer iemand van haar bingo-lijst afstrepen! ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Ik ben eerlijk gezegd een beetje bang dat je op zaterdag in vrijwel iedere stad die de moeite waard is om te gaan winkelen tegen drukte aan zal lopen.

[verwijderd] Denk ik ook. Een kleine stad of groot dorp is nu fijner winkelen vind ik.

Haarlem is momenteel alleen echt super druk vanwege toeristen. Ik woon nu (tijdelijk) midden centrum Haarlem en het echt heel druk vergeleken met aan het begin van de zomervakantie. Maar wel erg leuk winkelen hier en leuke koffietentjes ๐Ÿ˜„

Leiden is een leuke stad, maar winkelen vind ik daar niks. Je kunt er wel heerlijk rond slenteren en leuke terrasjes pakken.

• [verwijderd]

Dankjullie voor de reacties!
        We hebben bedacht dat het Den Bosch moet worden.

Wie heeft er nog goede tips qua leuke winkeltjes waar ik echt heen moet?

5 dagen later