Honkeytonk Ja dit kennen wij ook zo (ongeveer)
En daarnaast zijn er projectgroepen die gericht zijn op vertrouwen vergroten, growth mindset, dat is met een externe begeleider die in periodes van 8 weken een groep kinderen heeft.
Daarnaast is er een plusgroep voor rekenen en lezen. Dan zit je met kinderen die in dezelfde pas lopen en heeft de juf of externe begeleider extra aandacht en extra werk. Zeg maar zoals Lynn benoemde.
Ook heeft mijn oudste extra materialen aangereikt gekregen. Echt in boeken maar vooral ook materiaal op Chromebook etc. Heeft juf met hem besproken en spreekt ze ook elke week met hem na en dan kijkt ze of de volgende week iets nieuws bij komt.
Ze hebben sowieso wel leuke dingen hier vind ik. Filosofie, muziek, beweegonderwijs, toneel..
Maar dit is wel een mega grote school. Oh en Daltononderwijs.
Ik zou trouwens beide doen. Ik vind ook wel dat je de juffen eerst duidelijk moet maken dat het niet past of dat jullie denken dat het aanbod niet past. Want weten ze dit nu wel? Of denken ze dat jullie het ook wel prima vinden gaan? Want je geeft aan dat het niet echt besproken is / te kort tijd voor is geweest. Of is het al eens eerder besproken en hebben ze er nog nooit iets mee gedaan? Voordat projectgroepen enzo zijn opgestart ben je een eind verder. Er zijn misschien nu al dingen die individueel kunnen worden opgepakt voor je dochter.