Vulpen Ik geloof dat dus niet. Volgens mij start alles vanuit kennis en krijg je daar juist een fijnere maatschappij door.
Ja, dat geloof ik dus niet 😅 Zeker ook niet met mijn kennis van de arbeidsmarkt (en in combinatie met de verschillende generaties etc)
Kennis is zeker ook belangrijk maar ik vind het we goed dat er meer aandacht wordt besteedt aan vaardigheden en dat veel te leren valt dan puur kennis. Maar dat maakt ook niet uit natuurlijk.
Ja ik weet dat ze in groep 3 zit dus vandaar ook dat ik aangaf dat het bij ons in groep 3 wel anders ging. Stond er misschien niet duidelijk. Lesplan ging over waar S “voor” loopt en dus extra uitdaging krijgt en op welke wijze. Ging over de materialen en hoe die werden aangeboden en wanneer en waarom op die wijze. Projectgroep, plusklas, observatie met IB dat zeg maar.
10 minuten gaan inderdaad snel maar ik denk toch wel goed om het aan te kaarten voor een vervolg gesprek. Als je school er niet actief op aanspreekt en ze het nu al niet uit zichzelf doen denk ik niet dat ze het wel gaan doen. Zij denken wellicht dat ze nu voldoende bieden terwijl jullie denken en vinden dat dit niet zo is. Lijkt mij dus wel goed om dat eerst duidelijk te hebben. Kan dan altijd nog zo zijn dat de school an sich dat soort zaken niet oppakt / anderen niet tevreden zijn hoor maar dan is het voor jullie duidelijk.
Ik denk dat het vaak bij scholen is dat ze tot op bepaalde hoogte wel zelf dingen oppakken maar ze ook soms even uitgedaagd moeten worden in sommige gevallen. Tenminste, dat is wat ik vooral om me heen hoor en zie op verschillende scholen.