L had vandaag haar eerste schooldag maar wat een pech: niet haar echte juffen waar ze bij mocht wennen waren er maar een invaljuf. Gisteren vroeg ze al hoe de juf dan heette maar de juf die mij een berichtje in Parro stuurde wist het ook niet maar goed L ging toch en dat ging best goed en ze kwam ook vrij vrolijk uit school.
In de auto zei ze: ik denk dat e en l (buurmeisjes, zitten bij haar in de klas) mij niet lief vinden want ze willen niet met mij spelen. Geen een kindje ging met mij spelen. Dus ik zei dat het niet erg was en wennen (ze had dikke vriendinnen op de opvang) en dat iedereen elkaar moet leren kennen en dat ze dan wel samen gaat spelen. Zegt ze: maar e en l kennen mij wel toch al 🥹De jongens hadden haar gezien en ze was helemaal alleen waardoor de oudste even naar haar was toegegaan op de patio.
Daarna begon ze toen we thuis waren onbedaarlijk te huilen want ze had haar appeltje niet kunnen opeten omdat ze het nog niet zo snel kon en de juf was boos geweest omdat ze het moeilijk vond om haar bakje goed in haar rugzak te krijgen en toen liet ze haar bakje 2x keer vallen (ik weet natuurlijk niet of de juf echt boos was maar dat dacht ze van wel)
Gelukkig weten te troosten en morgen is haar juf er weer. Het wennen ging super goed en ze vond het heel leuk dus dit was even een tegenvaller voor haar. Hopelijk helpt de juf haar morgen even wat meer op weg…