Hopsatee goed gedaan, ik vind de tip van Ysabella ook goed gevonden. Ik denk dat M, net als A, gewoon pittig is en heel duidelijk behoefte heeft aan structuur en uitdaging tegelijk. Ze zijn ook even oud, ik zie veel raakvlakken.
A. heeft geen driftbuien die zo lang duren, zij huilt meteen. Om alles. Ze wil dan aandacht. Na een hele tijd had ik dit door 😅 en nu reageer ik niet als ze huilt om niks.
Ze is ook heel geslepen hoor 🤣 afgelopen dinsdag ging ik met haar en de klas mee naar de bibliotheek, zo'n uitstap waar de ouders ook mee mochten. Al halverwege kwam ze tegen me aan hangen, 'mama ik ga jou missen', dus ik haar knuffelen en troostend toespreken. Daarna was het ' ik wil niet aan jou denken, dat maakt me verdrietig', met een pruillip, dus ik weer knuffelen en zeggen dat ik haar straks kom halen, etc.. Eenmaal onderweg naar school was het plots ' ik heb buikpijn en ook wat hoofdpijn en ik ben moe', toen snapte ik dat ze er gewoon op uit was met mij terug naar huis te gaan 🙈 dus ik zei iets als dat ze fruit moest gaan eten en spelen en dat het over zal gaan. Het moment dat ze doorhad dat ik niet van plan was haar mee naar huis te nemen, zag ze me niet meer staan 🤣 Ze pakte de hand van een vriendinnetje en ze hebben de hele weg lopen kletsen. Eenmaal bij school was het een knuffel en dag mama, en huppelde ze school in.