Koekie83 Ik geloof dat die week extra vakantie voor onze kleiner wel goed uit komt... Man, wat is ze moe/prikkelbaar etc etc. (voor ons komt het iets minder goed uit, maar goed... 😅 )
Honkeytonk Mijn oudste , kei en kei trots van daag bij thuiskomst: Ik heb een kerst liedje geleerd! Luister maar: Jingle Bell , jingle Bell Pak een frikandel Gooi hem tegen de kerstboom aan En zeg dan Dankjewel *Ligt echt helemaal dubbel van het lachen * 😂😂😂😂
1986Lynn Honkeytonk Haha leuk. Hier is de versie; jingle Bell, jingle Bell Koop maar een frikandel Gooi maar in de afvalbak en zeg maar dankjewel
Femkes Mini zou echt geschokt zijn als ze die versies zou horen. Jingle Bell is haar favoriete kerstnummer. Zondag waren we bij het openluchtmuseum en er waren twee mannen aan het optreden met allemaal kerstnummers. Toen ze wilden opbreken vroeg ze of ze nog jingle Bell wilden spelen en ze straalde helemaal toen ze die nog inzetten. Zeker omdat ze daarmee nog het hele publiek meekregen, ze was helemaal trots dat iedereen haar favoriete nummer zong.
Cactusje Wij zongen vroeger altijd Jingle bell jingle bell Geef elkaar een lel... De rest weet ik niet meer, het was iig niet erg vriendelijk maar we voelden ons wel heel stoer om het te zingen.
Koekie83 Nou, N. heeft amper geslapen van de spanning voor de noodopvang… Ze vond het mega stoer dat ze ipv in klas 1 naar klas 2 mocht (ze denkt dat ze dan opeens in groep 2 zit en oudste kleuter is, maar het is gewoon een andere kleutercombi klas 😂) maar vond t ook doodeng. We wist ook niet welke juf ze kreeg. Gelukkig kwamen we er vanochtend achter dat ze de juf heeft die ze normaal in de verrijkingsklas heeft. Toch een bekend gezicht 😄.
Jessie80 Hier hadden ze er veel zin in. Heel benieuwd hoe het gegaan is en wat ze gedaan hebben! 10% van de leerlingen was er: 2 uit ons gezin en 3 uit een ander gezin 😂 Overigens had ons kleuter die op proef was doorgestroomd naar groep 3 een extra oefenboek voor schrijven meegekregen. De i, k en m heeft hij zaterdag al afgetikt...
Vulpen Oké, oudste draait haar hele werkboek om als ze een 9 moet schrijven en schrijft dan een 6. Wat op zich een werkende methode is maar op de lange termijn niet echt werkbaar😅 Nou ja, dat moeten de juffen maar fixen hoor... En ze krijgt al opdrachten met < en > en = 😱 En dat snapte ze in 1x, terwijl ik nog altijd met domme ezelsbruggetjes werk...
Koekie83 Vulpen hahaha slimmerd! Leuk dat ze met zulke dingen bezig is. Is er al iets meer duidelijkheid over het vervolgplan vanuit school? —- Juf kwam vorige week trots/blij naar me toe dat N. een woordje (Sint) had gespeld. Thuis stond er dit opeens: Vraag me soms echt af of ik dit soort dingen nou moet noemen op school of niet. (De n en s waren spoorloos. Maar de n móet natuurlijk een streepje omhoog hebben… 😂😂)
Vulpen Koekie83 (De n en s waren spoorloos. Maar de n móet natuurlijk een streepje omhoog hebben… 😂😂) Hahaha mooi! Koekie83 Leuk dat ze met zulke dingen bezig is. Is er al iets meer duidelijkheid over het vervolgplan vanuit school? Nee, niks meer gehoord. Na de vakantie zal ik wel eens informeren. Ze heeft nu gewoon het groep 3-werk meegekregen volgens mij. Alleen die spiegeloefeningen lukken niet, misschien kunnen we daarvan nog wat op groep 1/2-niveau printen.
Softbasegaming Koekie83 hier vertelde de juf dat ze al tot 12 kon tellen en hoe goed dat wel niet is voor een 4 jarige. Hierop moest ik gniffelen en maar verteld dat ze al foutloos tot 40/50 kan tellen en daarna wel verder maar cijfers over slaat 🙈
Vulpen Er viel zojuist een steentje uit de neus van oudste. Die had ze naar eigen zeggen op school een keer misschien per ongeluk in haar neus gestopt. Dus vergeet dat verhaal van krentenbaard in haar neus, ik denk dat een steen de boosdoener is van al dat bloed en korstjes bij haar neusgat😅
June Vulpen oh!!! Wat erg! Wij hebben met onze jongste daarvoor nog bij de hap gezeten. De huisarts zelf kreeg de steen er niet uit. Moesten we naar het ziekenhuis 🙊
Vulpen Hopsatee Jaaaa! En ik heb gewoon de afgelopen week 2x een zelftest bij haar gedaan en niks gemerkt, dus hoe dan 🤣