Hopsatee Vulpen wat chill! Bij mij willen ze doordeweeks er niet uit maar in het weekend staan ze om 7 uur naast me 🙄
Sneeuwvlok Hopsatee Hier precies dit. Doordeweeks moet ik ze regelmatig wakker maken en in weekenden en vakanties zijn ze vroeg wakker. @Softbasegaming Het zou goed de zere ogen kunnen verklaren. Ik heb sowieso oogdruppels ivm droge ogen en als ik heel slecht heb geslapen dan doen ze echt heel erg zeer. Zou het zeker in de gaten houden!
Jessie80 Jaloers op uitslapende kinderen. Al vind ik het ook wel heerlijk wakker worden met zo'n warm lijfje naast me wat perse mijn arm wil vasthouden... en tegenwoordig gaat het best goed dat hij in het weekend pas mag komen als papa is opgestaan (rond 7 uur).
Vulpen Jessie80 Jaloers op uitslapende kinderen. Nou ja ik heb twee kinderen hè... Jongste is vaak wel al wat eerder wakker. En het komt inderdaad ook voor dat je ze doordeweeks moet wekken en dan in het weekend juist vroeg wakker zijn 😣
Liekje81 Jessie80 ik heb een kind wat dus in de vroege ochtend meteen aan staat. Dan zit ik om 6.30 al te kijken naar een dansshowtje of dat ze een paard is en een springparcours heeft genaakt in de woonkamer en daar wedstrijd moet rijden enzo. Niks relaxt aan 😆🤭
[verwijderd] Softbasegaming misschien een hele simpele verklaring hoor, maar ik heb momenteel ook veel last van droge ogen door de droge lucht van de verwarming. Even extra goed ventileren of een luchtbevochtiger kan ook wat verlichting geven misschien?
Koekie83 Softbasegaming haha klinkt als een logische verklaring… Feestdagen helpen ook niet in de vermoeidheid, merk ik hier althans.
Jessie80 Liekje81 respect! Deze moeder houdt van rustig opstarten in de ochtend... en dat schijn ik uit te stralen 🙈
Softbasegaming Softbasegaming ik heb de huisarts maar mailtje gestuurd want de eczeem begint ook weer op te spelen dus heb toch zalf nodig dus gelijk gevraagd of ik naar de oogarts moet of gewoon bij een opticien terecht kan. En gister heeft ze niet geklaagd over moeheid dus mss toch door m'n dagdienst 😰 etterbak 🤣
Liekje81 Softbasegaming Ik zou in elk geval niet met een jong kind naar de opticien gaan. Kinderen horen bij een oogarts/optometrist. Die kunnen veel beter meten dan een opticien bij kinderen. Heb op werk regelmatig dat een opticiën meet bij kinderen, en er bij de oogarts finaal naast blijken te zitten.
Rietjesbeker Dochter is druk bezig zichzelf leren fluiten. Er komt zelfs al geluid uit, ze is zo trots nu (en het klinkt de hele dag alsof er een raam tocht 😂)
Softbasegaming Ik word door gestuurd naar de jeugdverpleegkundige. Nou als het zon test is als normaal bij het cb komt er vast niks uit. Over een paar weken dus maar weer bericht sturen dat ze zo klaagt over zere ogen 🤦
Rietjesbeker Vulpen op zich wel goed, ze is alleen ook een keer heel boos geworden, want ze mocht haar loopfiets niet pakken in de pauze (ik snap goed waarom dat niet mag, dochter niet zo). Benieuwd hoe het komende woensdag gaat.
Softbasegaming Koekie83 ik denk dat de huisarts denkt dat ze niet goed ziet. Misschien volgende keer dus wat duidelijker zijn🧐