Liekje81 Ja herkenbaar. Denk ook dat dochter op school oogt als een tevreden kind dat weinig nodig heeft, maar ondertussen. Vervelend dat het jouw dochter zo gelopen is, maar fijn dat het er nu wel uit komt! Blijkbaar de goede juffen die de juiste snaar raken bij haar.
Ik heb wel het idee dat ze voldoende uitgedaagd wordt op school. Zat ook al meteen in de verrijkingssklas enzo, maar het is wel iets om op te blijven letten.
Ysabella Heel herkenbaar. Denk dat mijn N. ook ‘stiekem’ leert. Merkte ook wel dat ze opeens met getallen bezig is; voor zichzelf tellen tot weet ik het hoeveel, splitsen en cijfers herkennen op de bladzijdes in de boeken die we lezen, dat soort dingen.
Vermoed eigenlijk dat we hetzelfde gaan krijgen als bij @Liekje81 en ze over een tijdje een mega sprong maakt. Ze doet dingen ook pas als ze weet dat ze het kan, dus dit zou heel goed ook een voorbeeld daarvan kunnen gaan worden. We gaan het zien, ben benieuwd, maar zou soms best eens in dat hoofdje willen kunnen kijken 😄