M is ook moe van eerste twee weken. Juf zei dat het heel goed gaat. Hij heeft moeite met wegbrengen (rent weg, huilen) maar daarna is het direct goed. Doet actief mee, heeft aansluiting, luistert goed. Eet als een malle (serieus had ik nooit verwacht haha) Gisteren wilde een kindje met hem spelen maar dat vond hij toch nog te spannend. Geen probleem natuurlijk.
Oh ja en ze mochten een vlieger knippen. Hij maar zeggen dat hij dat niet kon dus de juf dacht zou kunnen veel kinderen kunnen niet knippen. Toen ze hem zover had knipte hij keurig op de stippellijn dat hele ding uit. Juf verbaasd. En hij had sommetjes gemaakt met kindje naast hem uit groep 2 wat haar ook had verbaasd.
Enige “gedoe” is dat de bso even wat minder gaat. De juf vond hem zo “eigenwijs” kwam ze me vertellen maar misschien hormonaal maar ik vond het zo irritant dat ze dat zei! Hij is 3x geweest, ze zijn hem 1 keer vergeten en nu was hij buiten met zijn broer aan het spelen en later nog een keer binnen en toen ze uit elkaar moesten vond hij dat lastig en wilde hij niet komen en rende hij weg. Mijn oudste beaamde dit verhaal van de juf: ja maar mama M wil gewoon nu nog even bij mij zijn en met mij spelen!
Ja ik weet als geen ander hoe eigenwijs hij kan zijn hoor daar niet van maar om hem nou gelijk op dag 3 bij mij als eigenwijs kind te benoemen (en dat ook tegen mijn oudste te zeggen) terwijl je zelf direct ook aangeeft waarom hij wegrent (bij zijn broer willen blijven) vind ik stom. Hij is net 4, hij moet nog wennen. Help hem dan gewoon.
Overigens vindt hij het daar verder wel leuk zegt hij.