Liekje81 Aries och ja, zo was mijn 5-jarige in tranen, want het servetje mocht niet weg, dat was zielig. Roosje de worm was dood en mocht niet weg, want zielig, dus die ligt nu weg te rotten in de tuin onder een bakje. Dus ja, herkenbaar ๐
Softbasegaming M'n oma heeft een mand als kist. Dochter ging gister ook even kijken want e kwamen er elke week en vinden het gek als we dan zomaar ineens niet meer komen zonder dat dochter weet wat er is. Zegt ze bij de kist; dat is gek oma slapen๐ค. Wilde er tot 3x toe kijken. Zegt ze vanavond; dat is gek oma in een mandje slapen. De toon ook die ze erbij had ๐คญ
Mamabeertje Softbasegaming Het is natuurlijk geen leuke gebeurtenis, maar ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe kinderen denken.
Softbasegaming Mamabeertje ja geeft ook wel weer een beetje lucht ๐. En mag ook wel beetje lachen bij de kist ๐
Ysabella Ik zeg tegen N: kijk spaghetti! Zegt N: Nee geen spaghetti, dat is klei. Die heeft dus geen fantasie hรจ. ๐คญ
Miek89 Ysabella Hahaha, dat zou mijn oudste ook zeggen ๐ De jongste daarentegen heeft enorm veel fantasie, die springt door het huis als een kikker of als een poesje en dan moet ik hem dus aaien omdat hij een poes is ๐ฎ
Nescio Ysabella ๐ gisteren nog bij A.. Haren kammen is altijd een crime bij haar en ik moet dus vaak haar flink afleiden. Ik ging dus met de borstel door haar (natte) haar en zei: 'hoor je dat A.? Je haren zeggen: bedankt dat je mij zo borstelt, ik word nu heel mooi!' A. bekijkt me meewarig en zegt: 'mijn haren kunnen niet praten, mama!' Die blik van haar ๐
[verwijderd] Miek89 Mijn nichtje heeft ook dat soort geweldige fantasie! Dan is ze een hondje en wil zelfs uit een bakje drinken. Ik vind dat zo leuk, zo kinderlijk! ๐
Miek89 [verwijderd] Ja ik moet er ook erg om lachen, was dat ook helemaal niet gewend van de oudste. Jongste is ook continu met poppetjes duplo bezig dat ze met elkaar praten enz. Hij heeft zelfs de oudste nu mee dat ze dat samen doen ๐
Liekje81 [verwijderd] Haha, Dafne heeft dat ook. Die is meestal Bobo de hond en dan moet ze een riem, en zgn hondensnoepjes en moet ik vanalles commanderen en apporteert ze ook ๐คฃ
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb mijn hoop ook op Rรฉmy gezet, Robbie heb ik opgegeven op dat gebied ๐ Ik neem mijn woorden terug. Robbie kwam vanmiddag naar me toe en zette een doos op mijn hoofd. "hat" zegt 'ie. Nou da's meer dan prima fantasie jongen ๐ ๐
[verwijderd] [verwijderd] ik heb ook tot heel laat rollenspel gedaan. Ik denk tot 12 of 13 wel. In de brugklas was ik de coole en slimme klassenvertegenwoordiger en thuis speelde ik nog ruimteschipje met mijn broertje ๐
[verwijderd] Liekje81 Dafne en mijn nichtje lijken zoveel op elkaar. Elke keer als ik Dafne zie dan zie ik mijn nichtje Die zouden echt vriendinnen kunnen zijn.. of juist niet ๐
Liekje81 [verwijderd] haha, grappig! Ja kan best goed gaan hoor, maar met sommigen botst het, dan willen ze allebei teveel hun zin.
Liekje81 [verwijderd] combi 2/3, maar officieel in 2. Maar leest en rekent op groep 3 niveau. Ja, die heeft ook graag dr zin...
Vulpen Honkeytonk Hoe laat wordt hij wakker? Hier zijn ze vaak pas rond 8.00 wakker, dan slapen ze meestal ook pas rond 20.30. En hun dagen zijn vaak ook wat saaier hรจ, dan is het lastiger in slaap vallen.