Net digitaal oudercontact gehad voor A. De juf is erg te spreken over haar, maar ze praat wel een beetje veel. Als ze bijv een kringgesprek doen begint A. aan de hand van de waarneming te vertellen en haalt ze er vaak ook veel bijzaken bij waardoor het gesprek een andere kant uitgaat. De juf moet haar soms een beetje afremmen, 'vertel het me straks maar'. Gelukkig doet ze dat meestal wel.
Ze vindt knutselen niet zo leuk (en doet haar best niet), behalve als de juf erbij zit en ze ondertussen kan... kletsen. En als ze iets zelfstandig moeten doen (oefenen met zelf hun rits vastmaken) probeert ze van alles om eronderuit te komen π€£ 'Moet ik dit echt proberen?' 'Ja, want je bent al groot.' 'Nee hoor, ik ben nog klein'. 'Probeer het maar, je kan het'. 'Mijn nek doet pijn, het gaat niet' π Heel herkenbaar, want hier vliegen haar zussen voor haar. Ze is op dat vlak echt verwend. Thuis speelt ze ook vooral rollenspellen, iets bouwen ofzo doet ze niet, ze verzint dan gewoon hele verhalen met de Playmobil-poppetjes of de knuffels.
Ysabella A. tekent al een jaar ofzo alleen maar walvissen. Dat is 1 grote cirkel op het blad die een beetje plat eindigt, wat krasjes in het midden en nog een kleiner rondje, het 'oog' π
[verwijderd] beterschap!