iMoeder ik heb hele lastige slapers. Slaapkamers zijn hier om te slapen, niet spelen. wellicht veranderd dat in de toekomst maar vooralsnog werkt dit dat er überhaupt geslapen wordt. Nu hebben wij wel een aparte speelkamer, dus ik heb het niet meer in de woonkamer, maar voorheen had ik het wel in de woonkamer. Maar liever speelgoed in de woonkamer dan de hele nacht gedoe.
Ik verplicht ze opzich niet om te delen, maar veelal gaat vanzelf. Hot wheels enzo, ja dat krijgen ze dan ook samen, en dan bij extra autootjes mag de jarige het open maken en er eerst meespelen maar verdwijnt het wel in de bak.
Maar voor Lego hebben we gewoon nog niks bedacht. Dat is pas sinds kort dat de verschillen zo groot zijn/manier van lego'en en dit jaar voor het eerst dat mn oudste ook echt zoveel Lego wilde en kreeg voor zn verjaardag.
We hebben de dichte dozen nu in de garage staan in een kast en dat weet de oudste, en uit.her zicht van de middelste Vooralsnog is de afspraak bij die kleine dozen dat hij ze bouwt, en evt dan weer afbreekt en de middelste mag bouwen. De grote Ninjago doos mag als hij af is op de kast.
Ze zijn hier ook nog echt heel jong, net 6, 3,5 en 1. En die van 1 gooit vooral met lego, die van 3,5 kan heel goed bouwen en breekt binnen een uur ook weer alles af, en die van net 6 bouwt heel graag en wil.het dan tentoonstellen. Die van 6 lijkt op mij, die van 3,5 op mn man. Dus daar moeten we sowieso rekening mee houden.