Vulpen [verwijderd] Ja, ze gaat inderdaad alleen de ochtend, eerst maar eens kijken hoe dat gaat. Ze heeft er afwisselend wel en geen zin in, denk dat ze het vooral erg spannend vindt.
Vulpen [verwijderd] Ik denk dat ze er wel een vaag idee van heeft, omdat ze veel naar de luisterboeken van De grote beer over groep 1 en 2 heeft geluisterd (https://www.carryslee.nl/series/De-kinderen-van-grote-beer-R5.html) en we haar wel een en ander verteld hebben en ze een rondleiding heeft gehad en zo, maar in het echt is het natuurlijk altijd anders 😉 Kipsate Nou! Echt een mijlpaal vind ik het.
Noordeling Vulpen zeker spannend, ze gaat het vast leuk vinden. Jongste had gisteren eerste spel afspraakje, van een half uurtje ofzo, t was toch nog iets te spannend, dus al snel weer thuis. Volgende week komt t meisje hier, kijken of dat beter gaat.
Kipsate Vulpen Is het ook echt. Ze veranderen ook zo enorm in zo een korte tijd. (Ik heb overigens de eerste week alle dagen gehuild. Ik miste hem zo erg 🙈)
Vulpen Kipsate O zeg dat nou niet, ze is nu net zo fantastisch, ik wil niet dat ze zo'n standaard kleuter wordt😭
Vulpen June Marshmallow Ongetwijfeld! Maar peuters zijn nog zo ontzettend niet bezig met wat anderen van ze vinden en vriendschappen en dat roze voor meisjes is en hoe dingen horen, dat vind ik zo mooi en leuk.
Sweetl Vulpen bij mijn zoontje duurde dat wel even voor dat kwam hoor😁 hij heeft 1,5 jaar groep 1 gedaan en zit nu in groep 2. Begon er kort geleden pas over dat poppen enzo voor meisjes zijn.
Noordeling Vulpen Dat speelt echt niet bij alle kleuters hoor. Mijn oudste in groep drie vind nog alles van zichzelf geweldig en wat een ander vindt maakt niets uit.
Liekje81 Vulpen nou, mijn dochter kwam er juist pas toen ze op school zat mee dat roze voor meisjes is. Toen was blauw ineens dr lievelingskleur niet meer. Nu inmiddels wel weer, want ze heeft schijt aan wat anderen daarvan denken 💪😊
Marshmallow Vulpen Ongetwijfeld! Maar peuters zijn nog zo ontzettend niet bezig met wat anderen van ze vinden en vriendschappen en dat roze voor meisjes is en hoe dingen horen, dat vind ik zo mooi en leuk. Oh maar zo denkt mijn zoon nog helemaal niet hoor. Wel wil hij naar school geen kaneel meer op zijn appel, want andere kinderen vinden dat niet lekker en hij op school dus ook niet. Thuis wel trouwens 😛
Cactusje Stom kopieergedrag van kleuters... dochter heeft een vriendinnetje die nogal gauw wil gaan huilen als haar iets niet zint, zo'n drammerig neppig huiltje zeg maar. Nu hoor ik hier en daar dat dochter dat ook doet, deed ze voorheen eigenlijk nooit. Weer iets om meteen de kop in te drukken.
Ysabella Cactusje oh hier ook door een vriendje en die moeder trapt er telkens in. 😫 En N ziet dan dat hij getroost word, dus nu gaat hij nep huilen en wilt ook getroost worden. 🤦🏼♀️
Vulpen Kipsate Koekie83 Goed! Ze heeft gekleid, in de kring verteld dat het vrijdag is, met de weegschaal gewerkt, buiten gespeeld, een kringspel gedaan, nog iets met liedjes of zo op het scherm en dan vergeet ik volgens mij nog wat. En dat in één ochtend hè, ze werken echt in moordend tempo activiteiten af zeg🤣 Wat een verschil met de crèche waar ze altijd alleen maar wat spelen...