Fijn om te lezen waar jullie als moeders behoefte aan hebben! Kan ik zeker wat mee. Zeker dat delen wat ze leren bij taal en rekenen kan ik wat meer delen.
Pietje1987 Haha heel herkenbaar, dat alleen aangeven dat het leuk was. In welke groep zit L.? Misschien kan ik helpen met wat suggesties te doen qua vragen.
Sneeuwvlok Wat lief 😘 Misschien gewoon eens voorstellen aan de juf? Maken ze wel gebruik van een app om mee te communiceren? (Klasbord, Parro oid). Ik was eerst namelijk ook niet zo actief hiermee, tot mijn kinderen zelf naar school gingen en ik merkte dat het gewoon fijn is om een beetje te weten hoe en wat. En nu ik ouders minder zie, ben ik er ook wat actiever. Dus het is ook even weten dat het gebruikt kan worden en er dus wel behoefte aan is.
Elsie89 Het is inderdaad wennen. Van beide kanten. Tips van boekjes zou ik gewoon vragen aan de leerkracht hoor. Misschien kan je zelfs wat boekjes van school lenen. Welke groep zit je dochter? Ik kan misschien ook wat boekjes noemen.
@June Fijne tip van de letters. Kunnen ouders thuis ook gelijk simpele dingen mee doen (noem eens wat woorden met die letter, pak eens iets in huis met die letter). Ga ik meenemen!