Softbasegaming [verwijderd] zou alsnog best kunnen natuurlijk. Of hij heeft net geplas dochter word dan namelijk ook altijd wakker.
Liekje81 Dafne krijgt nog best wat mee van groep 3, leuk! Schrijft ineens letters vloeiend, zoals de e. Ipv eerst een bolletje en dan een krom dingetje eraan zeg maar. En ze wil dan dat ik woordjes noem, die zij opschrijft. Gaan we schooltje spelen en dan ben ik zgn de juf. đ
[verwijderd] Softbasegaming hm.. dat zou wel kunnen misschien. Vannacht heeft hij doorgeslapen!! đđ
[verwijderd] [verwijderd] Ik weet niet hoe ver hij is met zindelijk worden, maar er zijn wel kinderen die als ze overdag enigszins controle over hun plas krijgen en niet meer in hun luier maar op de wc willen plassen, 's nachts ook niet meer in hun luier willen plassen. Op zich zou dat wel typisch iets voor Robbie zijn eigenlijk.
[verwijderd] [verwijderd] hij is zover dat hij zijn luier uit wil/doet als hij heeft geplast maar hij kan nog niet aangeven dat hij moet of heeft geplast. Het zou kunnen dat hij snachts heeft geplast maar als hij het vervelend zou vinden dan zou hij gewoon zijn luier uitdoen, dan zou hij niet zijn kamer uitkomen en gaan spelen. Als hij vannacht weer wakker wordt *klopt af * dan probeer ik wel een schone luier.
[verwijderd] June hij begrijpt de wc niet.. of het lukt hem niet.. of hij vindt het eng.. of zit niet lekker. Ik weet niet precies wat het is maar op de wc wil hij nog niet. (potje lukt ook niet want dat is te klein)
[verwijderd] June ja beetje lastig, haha. Op school is hij ook bang voor de wcâs. Ze mogen hem daar (of waar dan ook) ook niet verschonen. Poep en plas is even een lastige fase hier. Hij gaat richting zindelijkheid maar het gaat lastig omdat ik denk dat hij aan de ene kant voelt dat hij niet wil plassen in een luier (vies, geestelijk klaar voor om zindelijk te zijn (hij is al 3 tenslotte)) maar geen alternatief ziet nog.
Vulpen [verwijderd] Misschien zou hij zichzelf kunnen verschonen als je luierbroekjes probeert? Of hoe los je het nu op?
[verwijderd] Vulpen hij draagt luierbroekjes. Die doet hij zelf uit na een plasje en loopt dan in zijn blote kont rond totdat ik hem tegenkom en een schone aandoe. Hij is sowieso liever naakt dus er is geen motivatie tot het mij vertellen dat hij heeft geplast đ Poepen doet hij in zijn kamer, staand en in zijn eentje. Hij vindt het onprettig als ik er bij ben. Poep verschonen is ook wel lastig want dat lukt me niet staand , maar hij wil niet liggen (doet het wel hoor, maar met tegenzin.) Het lukt me niet om hem tijdens het poepen op de wc te zetten.
Vulpen [verwijderd] Ik snap het. Echt een hel, dat hele zindelijkheidstraject đŦ Hier kwam het op een gegeven moment toch ineens goed (met ruim 3), dat zal hopelijk bij jou ook zo zijn.
[verwijderd] Vulpen ik denk dat het wel goed komt. Zodra hij echt zelf naar de wc kan gaan (goed op tijd aanvoelen, zelf de broek uit, zelf de onderbroek uit, zelf zitten) dat hij het dan echt gaat doen. Nu is het toch nog een samenwerking en dat is gewoon heel moeilijk voor hem.
1986Lynn foto weg - En daar ging hij gisteren voor het eerst wennen op de basisschool, over 2 weken wordt hij 4 jaar. Bij het ophalen zei juf, hij draaide zo mee alsof hij er al een hele tijd is đ