Cactusje we weten het niet zo goed, mijn man en ik hebben vanavond nog een gesprek over N gehad, doen wij misschien ook iets verkeerd? Is het een combi van ik verveel mij op school en thuis zien ze mij ook niet? Allemaal vragen.
[verwijderd] dat is ook vreselijk frustrerend, helemaal als je weet hoe je dochter normaal doet en zich dan afzijdig houd bij anderen.
Bij N wisten we natuurlijk niet zeker of hij zich een beetje van de domme hield, ik had natuurlijk wel een vermoede die nu wel bevestigd is door zoiets kleins.
We hebben gekozen om hem daar te houden omdat er donderdag iemand van jeugd en gezin thuis langs komt om eens te zien wie N is, hoe hij thuis doet, wie hij volgens mij is, wat hij kan etc. ( was ook het advies van de praktijk die jij ons aanraadde) en ik heb binnenkort nog een gesprek met de pbโer van de psz die beloofd heeft om groep 3 werk uit te zoeken, maar ook om te praten over zijn gedrag wat hoogstwaarschijnlijk voort vloeit door frustraties daar.
Het probleem is alleen dat zijn gedrag op de psz doorsijpelt naar thuis en dat is nu best pittig. Ik ga dit wat jij nu aankaart donderdag ook zeker bespreken. Ik heb echt ontzettend veel zorgen en ben heel erg bang dat hij als probleem kind word bestempeld, terwijl hij dat niet is/was nou ja je snapt denk ik wel wat ik bedoel.